Gå til innhold

Snoker dere i badeskapene til venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sheila fant nabokjerringa med nesa ned i skap og skuffer på stua vår.

Jeg skjønner meg ikke på folk. Av og til, vel egentlig som oftest, tror jeg det bare er meg som er normal.

Det å tro at verden er gal og du er den eneste normale kan faktisk være et tegn på galskap. *bekymret* Kanskje på tide å sjekke om alle skruene er på plass?

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• pekkaline

4

• Mary Poppins

3

• DarkPink

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er kanskje lettere paranoid, men jeg er veldig påpasselig med hva jeg har i skapet på badet, det begrenser seg til såpe og tannkrem, dopapir etc. Jeg strekker meg faktisk så langt som til bind, det er forferdelig upraktisk å ha det andre steder. Ting som medisiner etc har jeg ikke på badet.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kikker alltid etter om det er toalettpapir på holderen.

Det falt deg ikke inn at om man kikker etter toalettpapir er det fordi det er tomt på holderen?

Skrevet

Takket være deg er nå badet ryddig,rent og klart til nysgjerrigperer ;)

hare1365380455
Skrevet

Nei, jeg snoker ikke. Jeg synes skap og skuffer kan få være private.

Mista nikket
Skrevet

Syns sånt er en uting. Hadde folk ment at jeg/andre skulle se hva som finnes i skapene, hadde vel dørene stått åpne. Det er en grunn for at vi har dørene lukket.

Skrevet

Syns sånt er en uting. Hadde folk ment at jeg/andre skulle se hva som finnes i skapene, hadde vel dørene stått åpne. Det er en grunn for at vi har dørene lukket.

>Det er en grunn for at vi har dørene lukket.

...skjule rotet...?

Gjest Elextra
Skrevet

Virkelig en bombe at ingen svarer at de selvfølgelig kikker i skapene :o).

Mista nikket
Skrevet

...skjule rotet...?

Det og:-) Jeg ønsker å ha noe privat. det er også en grunn til at jeg ikke går i andres skap.

Skrevet

Virkelig en bombe at ingen svarer at de selvfølgelig kikker i skapene :o).

Det var da vitterligen flere som svarte at de gjør det? :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Var det?

Ja, jeg leste nok ikke alle svarene, og var vel også litt forutinntatt, mener jo jeg kjenner dolerne ;)

Skrevet

Det har jeg aldri gjort og ikke har jeg tenkt tanken heller. Hva skulle jeg ha av interesse av det tro? Jeg lurer på hvilken glede jeg skulle ha av å se kremer, bind, parfyme osv? Det er jo bare å gå i en vanlig butikk så kan jeg se så mye slikt jeg bare orker.

Det er jævlig frekt hvis noen snoker på denne måten. Jeg skjønner meg ikke på slikt.

Skrevet

Nope, det gjør jeg ikke med mindre det ikke er noe toalettpapir igjen. Jeg går aldri på toalettet hos fremmede og plutselig oppdager at jeg trenger en tampong. Da går jeg heller ut i vesken og henter en.

Dersom noen snoker i mine skap ville jeg ikke likt det så veldig godt men det hadde ikke vært noen krise. De som evnt skulle snoket ville ihvertfal fått seg en fin overraskelse - det aller første man ser i mitt skap er en flaske med knallblå vibratorrens gelé;-)

Hmm, men bruker du vibratoren på badet? Hvis ikke hadde det vært mer praktisk å hatt den på soverommet:-)

I mitt neste liv skal jeg bli flue på badet ditt:-)

Gjest hitsy
Skrevet

Så klart snoker jeg! Synes det er kjempespennende å snoke jeg. Se hva andre bruker :-))

personifisert
Skrevet

Det gjør man selvsagt ikke, det er utrolig frekt, og hvis man gjør sånn vitner det om en usedvanlig dårlig personlighet og egoistisk tankegang. Kan ikke fatte at folk idet hele tatt tenker på noe sånt jeg. Herregud, folk er syke!!

Gjest veldig typisk
Skrevet

Jeg gjør det faktisk avogtil. Lukker opp skapene bare for å se hva de har. Og hadde noen gjort det hos meg, hadde jeg syntes det var drittfrekt =s

Ikke oversasket over at nettopp du gjør sånt....

Skrevet

Hmm, men bruker du vibratoren på badet? Hvis ikke hadde det vært mer praktisk å hatt den på soverommet:-)

I mitt neste liv skal jeg bli flue på badet ditt:-)

Det var rensekremen som sto på badet, hvis jeg forsto henne rett.

Gjest @ppel
Skrevet

Er sikker på at enkelt gjør slikt ja! Jeg har ei svigerinne som kan fortelle at hos den og den var det et tjukt lag med støv der og der, hun hadde dratt fingeren for å sjekke. hehe... Så henne unngår jeg å få på besøk. Hun snoker sikker i badeskapa også.

Skrevet

...skjule rotet...?

''>Det er en grunn for at vi har dørene lukket.

...skjule rotet...?''

- OG holde støv unna?;-)

I en tidligere bolig hadde vi åpen hylle på badet, og det var noe herk! Ikke fordi jeg da ikke fikk 'skjult' sakene mine for gjester som skulle på do, men rett og slett fordi det A) så veldig rotete ut og B) det ble veldig støvete.

Litt slitsomt å måtte tørke støv av toalettartiklene;-)

Skrevet

Skulle akkurat til å si det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...