Orio Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Sheila fant nabokjerringa med nesa ned i skap og skuffer på stua vår. Jeg skjønner meg ikke på folk. Av og til, vel egentlig som oftest, tror jeg det bare er meg som er normal. Det å tro at verden er gal og du er den eneste normale kan faktisk være et tegn på galskap. *bekymret* Kanskje på tide å sjekke om alle skruene er på plass? 0 Siter
Orio Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Jeg er kanskje lettere paranoid, men jeg er veldig påpasselig med hva jeg har i skapet på badet, det begrenser seg til såpe og tannkrem, dopapir etc. Jeg strekker meg faktisk så langt som til bind, det er forferdelig upraktisk å ha det andre steder. Ting som medisiner etc har jeg ikke på badet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Jeg kikker alltid etter om det er toalettpapir på holderen. Det falt deg ikke inn at om man kikker etter toalettpapir er det fordi det er tomt på holderen? 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Takket være deg er nå badet ryddig,rent og klart til nysgjerrigperer 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Nei, jeg snoker ikke. Jeg synes skap og skuffer kan få være private. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Syns sånt er en uting. Hadde folk ment at jeg/andre skulle se hva som finnes i skapene, hadde vel dørene stått åpne. Det er en grunn for at vi har dørene lukket. 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Syns sånt er en uting. Hadde folk ment at jeg/andre skulle se hva som finnes i skapene, hadde vel dørene stått åpne. Det er en grunn for at vi har dørene lukket. >Det er en grunn for at vi har dørene lukket. ...skjule rotet...? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Virkelig en bombe at ingen svarer at de selvfølgelig kikker i skapene ). 0 Siter
Mista nikket Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 >Det er en grunn for at vi har dørene lukket. ...skjule rotet...? Det og:-) Jeg ønsker å ha noe privat. det er også en grunn til at jeg ikke går i andres skap. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Virkelig en bombe at ingen svarer at de selvfølgelig kikker i skapene ). Det var da vitterligen flere som svarte at de gjør det? ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Det var da vitterligen flere som svarte at de gjør det? ) Var det? Ja, jeg leste nok ikke alle svarene, og var vel også litt forutinntatt, mener jo jeg kjenner dolerne 0 Siter
mrxx Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Det har jeg aldri gjort og ikke har jeg tenkt tanken heller. Hva skulle jeg ha av interesse av det tro? Jeg lurer på hvilken glede jeg skulle ha av å se kremer, bind, parfyme osv? Det er jo bare å gå i en vanlig butikk så kan jeg se så mye slikt jeg bare orker. Det er jævlig frekt hvis noen snoker på denne måten. Jeg skjønner meg ikke på slikt. 0 Siter
mrxx Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Nope, det gjør jeg ikke med mindre det ikke er noe toalettpapir igjen. Jeg går aldri på toalettet hos fremmede og plutselig oppdager at jeg trenger en tampong. Da går jeg heller ut i vesken og henter en. Dersom noen snoker i mine skap ville jeg ikke likt det så veldig godt men det hadde ikke vært noen krise. De som evnt skulle snoket ville ihvertfal fått seg en fin overraskelse - det aller første man ser i mitt skap er en flaske med knallblå vibratorrens gelé;-) Hmm, men bruker du vibratoren på badet? Hvis ikke hadde det vært mer praktisk å hatt den på soverommet:-) I mitt neste liv skal jeg bli flue på badet ditt:-) 0 Siter
Gjest hitsy Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Så klart snoker jeg! Synes det er kjempespennende å snoke jeg. Se hva andre bruker :-)) 0 Siter
personifisert Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Det gjør man selvsagt ikke, det er utrolig frekt, og hvis man gjør sånn vitner det om en usedvanlig dårlig personlighet og egoistisk tankegang. Kan ikke fatte at folk idet hele tatt tenker på noe sånt jeg. Herregud, folk er syke!! 0 Siter
Gjest veldig typisk Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Jeg gjør det faktisk avogtil. Lukker opp skapene bare for å se hva de har. Og hadde noen gjort det hos meg, hadde jeg syntes det var drittfrekt =s Ikke oversasket over at nettopp du gjør sånt.... 0 Siter
morsan Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Hmm, men bruker du vibratoren på badet? Hvis ikke hadde det vært mer praktisk å hatt den på soverommet:-) I mitt neste liv skal jeg bli flue på badet ditt:-) Det var rensekremen som sto på badet, hvis jeg forsto henne rett. 0 Siter
Gjest @ppel Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Er sikker på at enkelt gjør slikt ja! Jeg har ei svigerinne som kan fortelle at hos den og den var det et tjukt lag med støv der og der, hun hadde dratt fingeren for å sjekke. hehe... Så henne unngår jeg å få på besøk. Hun snoker sikker i badeskapa også. 0 Siter
morsan Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 >Det er en grunn for at vi har dørene lukket. ...skjule rotet...? ''>Det er en grunn for at vi har dørene lukket. ...skjule rotet...?'' - OG holde støv unna?;-) I en tidligere bolig hadde vi åpen hylle på badet, og det var noe herk! Ikke fordi jeg da ikke fikk 'skjult' sakene mine for gjester som skulle på do, men rett og slett fordi det A) så veldig rotete ut og det ble veldig støvete. Litt slitsomt å måtte tørke støv av toalettartiklene;-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Det var da vitterligen flere som svarte at de gjør det? ) Skulle akkurat til å si det:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.