Gå til innhold

Snoker dere i badeskapene til venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt gjør jeg det:-) At andre gjør det samme hos meg tar jeg som en selvfølge. Gjemmer bort det pinligste før jeg skal hya gjester. *rutinert*

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• pekkaline

4

• Mary Poppins

3

• DarkPink

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest @ppel
Skrevet

Er sikker på at enkelt gjør slikt ja! Jeg har ei svigerinne som kan fortelle at hos den og den var det et tjukt lag med støv der og der, hun hadde dratt fingeren for å sjekke. hehe... Så henne unngår jeg å få på besøk. Hun snoker sikker i badeskapa også.

Denne samme svigerinna kom en gang ut fra mitt bad duftende av min parfyme. hehe... Helt greit det, men var visst ikke meninga jeg skulle vite det, men det var en parfyme med en duft som ikke kan skjules. Men hun kunne jo bare ropt og spurt om å få prøve istedet for å ta i smug.

Skrevet

Jeg gjør det faktisk avogtil. Lukker opp skapene bare for å se hva de har. Og hadde noen gjort det hos meg, hadde jeg syntes det var drittfrekt =s

*he he* Det er forskjell på teori og praksis hos de fleste av oss;-)

Mista nikket
Skrevet

Så klart snoker jeg! Synes det er kjempespennende å snoke jeg. Se hva andre bruker :-))

Er det ikke bedre å spørre hva de bruker?

Skrevet

Så klart snoker jeg! Synes det er kjempespennende å snoke jeg. Se hva andre bruker :-))

Hva er det som egentlig er så spennende da? Å se om de bruker fuktighetskrem X eller Y?

Eller å se om det kanskje ligger en tube hemorhoidekrem der? ;-)

Skrevet

Det var rensekremen som sto på badet, hvis jeg forsto henne rett.

Hmmm, mulig det er rensekrem, men det sto gele og da oppfattet jeg det mer som glidekrem enn rensekrem. Men uansett, det betyr at den skal brukes enten før eller etterpå:-)

Men flue på veggen ville jeg ha vært uansett:-)

Skrevet

Ikke oversasket over at nettopp du gjør sånt....

Hva betyr å være oversasket?

Skrevet

Hva betyr å være oversasket?

Det motsatte av undersasket, skjønner'u vel!! ;-)

Skrevet

Selvsagt gjør jeg det:-) At andre gjør det samme hos meg tar jeg som en selvfølge. Gjemmer bort det pinligste før jeg skal hya gjester. *rutinert*

Give me five;-)

Mary Poppins
Skrevet

Hmm, men bruker du vibratoren på badet? Hvis ikke hadde det vært mer praktisk å hatt den på soverommet:-)

I mitt neste liv skal jeg bli flue på badet ditt:-)

Hehe må jo vaske den med vann vettu hvis ikke blir det bare klissete, derfor er den på badet ;-)

Flue på soverommet tror jeg forresten hadde vært mye mere interessant ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Hmmm, mulig det er rensekrem, men det sto gele og da oppfattet jeg det mer som glidekrem enn rensekrem. Men uansett, det betyr at den skal brukes enten før eller etterpå:-)

Men flue på veggen ville jeg ha vært uansett:-)

det var forresten rensekrem jeg mente jfr vibratorRENS gelé :)

Glidemiddel har jeg selvsagt ikke på badet, den ligger trygt i nattbordsskuffen ;-)

Gjest bare hvis jeg trenger noe
Skrevet

Snoke gjør jeg ikke, men det hender jeg åpner dem for å finne noe jeg trenger (feks en gang lånte jeg litt av en deodorant - jada jeg tørket den av med litt dopapir etterpå) eller en klut, et bind eller en ekstra dorull.

Men det hører jo med til unntakene at jeg trenger noe slikt, da.

Å åpne dørene av nygjerrighet, nei det gjør jeg ikke. Jeg er ikke nysgjerrig på hva folk har i skapene sine.

Derimot mistror jeg at andre kan være det, så jeg passer alltid på hva jeg har og ikke har i mine egne badeskap.

Skrevet

Nei, jeg har ingen interesse av å vite hva andre har i skapene sine. Om noen vil snoke i mine - velbekomme. Det er ikke særlig mye spennende der likevel.

Skrevet

Folk må gjerne kikke i badeskapene hos oss. Eller i kjøleskapet og nedi sisternen på dassen. Om de føler seg fristet.

Jeg er kronisk nysgjerrig selv, og kunne ha god lyst til å snoke litt, men ville aldri ha gjort det.

Gjest midia
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke, de har sikkert ikke noe mer spennende de enn jeg har i mitt skap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...