Gå til innhold

Er det jeg som er for kresen her?

Gjest kresen eller bare ikke betatt lenger

Anbefalte innlegg

Gjest kresen eller bare ikke betatt lenger

Har møtt en mann for et par uker siden. Vi traff hverandre ute på byen, jeg var brisen, han var edru. Det var jeg som sjekka han opp, noe jeg ikke bruker å gjøre, synes han var veldig pen. Dagen etter inviterte han meg på date, og det ble veldig bra. Kjemien var uvanlig bra.. Etter dette har vi hatt en tre-fire dater til, sex og hele pakken. Jeg var veldig betatt av denne mannen. Noe som gjorde meg litt skeptisk, er nemlig et brent barn, og har liten tro på at noe skal gå bra, det går alltid til helvete uansett. For et par dager siden oppdaga jeg at han hadde et lite fysisk problem, et slags handikap eller skade. Dette begynte å irritere meg mer og mer, og jeg merka at min fasinasjon avtok. Spurte min venninne som også møtte han flere ganger, men hun hadde ikke lagt merke til noe. Og hun sier at jeg kan da ikke være så jævla kresen, ingen er perfekte.. Men jeg vet at jeg ville hatt store problemer med å presentere han til folk osv pga dette, flau over han rett og slett, selv om han er hot.

At alt ellers er perfekt hjelper liksom ikke....

Er det jeg som er teit her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280721-er-det-jeg-som-er-for-kresen-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten så jeg lurer på om det egentlig ikke er det lille fysiske handikappet det dreier seg om, men at det blir en slags unnskyldning for hive ham på båten pga noe udefinerbart.

Minner meg om diverse Seinfeldt-episoder der man bare MÅ finne noe galt med den man deiter...;-)

Gjest Gurojenta

Ja.

Dersom skaden/handicapet er så lite at du ikke la merke til det på byen, eller den første daten, så er det ikke noe å bry seg om.

Da er du bare for overfladisk altså.

Jeg er enig i dette. Hvis defekten er så liten at det ikke synes og at den er ubetydelig, så synes jeg er er for drøyt å dumpe noen man liker pga det. Det er forskjell på om det er en vesentlig handicap eller ikke synes jeg.

Annonse

Gjest Valnøtt

Jeg er enig i dette. Hvis defekten er så liten at det ikke synes og at den er ubetydelig, så synes jeg er er for drøyt å dumpe noen man liker pga det. Det er forskjell på om det er en vesentlig handicap eller ikke synes jeg.

Og de som elsker en som sitter i rullestol har heller ikke noe å skamme seg over spørru meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...