Gjest ... Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei...Jeg er litt i tvil om hvilket forum mitt spørsmål passer best inn i, så jeg spør bare her....Jeg er ei jente på 17 år...Jeg kom tidlig i puberteten, og var den første i klassen min som fikk mensen, og begynte å få bryster og ellers utviklet kropp...Har hatt mensen siden 5-7 klasse eller noe...Men brystene mine har ikke utviklet seg mer etter dette...Jeg har nesten ikke bryster i det hele tatt...Jeg vil ikke gjøre noe med dette, for meg er det uaktuelt med silikon og den slags, jeg bare lurer på om det er noen mulighet for at de fortsatt kan utvikle seg? Jeg føler på en måte at kroppen min har utviklet seg ferdig...Jeg føler meg veldig ukomfortabel med dette, og det svekker selvtilliten min...Også vanskelig og finne klær som passer, da resten av kroppen min er ganske kraftig...Kan du svare meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280752-kropp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.