Gå til innhold

Avføringsprøve - noen som har tatt dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta en avføringsprøve fra 3 forskjellige avføringer, men står på pakka at det er en del matvarer jeg må holde meg unna de 4 dagene før jeg starter, samt mens det holder på. Bl.a. måtte jeg holde meg unna rødt kjøtt, dvs blodig biff, lever, fet fisk, ukokte grønnsaker, alkohol osv. Det sto også en liste over hva jeg kunne spise moderate mengder av, samt en liste over ting jeg burde spise masse av. Men det sto ingenting nevnt om godteri og søtsaker. Noen som vet om det er restriksjoner på dette også? Da dør jeg hehe.

Gjest annonooo
Skrevet

Hvis det ikke står så er det ikke det. Jeg har ihvertfall aldri fått beskjed om det! De skal ikke sjekke sukker tror jeg, men blod og slim og sånne ting. Spis du ;-)

Gjest for mye og for lite
Skrevet

Bare ikke fyll opp en helt norgesglass slik min mor (i helsevesenet)opplevde at noen gjorde:o)

Slett ikke helt nødvendig

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Bare ikke fyll opp en helt norgesglass slik min mor (i helsevesenet)opplevde at noen gjorde:o)

Slett ikke helt nødvendig

Fytti!

Herregud!

Gjest for mye og for lite
Skrevet

Fytti!

Herregud!

Og det er helt sant. Men det var et eldre menneske. Og han ville vel ikke riskere å måtte gjøre det på nytt. Og det slapp han jo.

Gode miner til slett spill får her helt nye dimensjoner:o)

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Og det er helt sant. Men det var et eldre menneske. Og han ville vel ikke riskere å måtte gjøre det på nytt. Og det slapp han jo.

Gode miner til slett spill får her helt nye dimensjoner:o)

Fy flate, ja det gjør det.

Har noen sånne gode miner opplevelser jeg også....jaggu er det vanskelig.

Basj på syltetøyglass faktisk. *grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...