Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mitt 3. barn har akkurat fylt ett år, jeg har brukt minipillen Exclutona siden 6 uker etter fødselen. Sluttet å amme for ca. 3 mnd siden. Fikk tilbake mensen først 3. mai, hadde da en helt normal mens periode på 4 dager, med rikelig blødning de 2-3 første dagene. 13. mai, altså bare 10 dager etter 1. dag av siste mens fikk jeg småblødninger som varte i tre dager. Så igår, 24. mai, 11 dager etter begynner jeg å blø på nytt, nå er det mer mensliknende med rikeligere blødning, men det er jo litt tidlig, jeg venter jo ikke mens igjen før 30. mai. Er det fordi mensen akkurat har kommet igang, eller er ikke minipillene "sterke" nok? For flere år siden prøvde jeg Marvelon, disse fikk jeg småblødninger av, og byttet derfor til Trinordiol, som jeg ikke fikk blødninger av, bare alle andre bivirkninger....

Bør jeg oppsøke legen min?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28078-bl%C3%B8dninger-og-minipiller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...