Gå til innhold

Hvor er sola i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er deg vel unt, men spre den utover da! Please! ;)

Den har stukket av igjen i dag. :o(

Skrevet

Den har delvis vist seg her sør i dag, kan den være genert? ;)

Skrevet

Blå himmel i Lysøysund. Sola er på ferie nordom fjorden. Elsklingen ringte meg for å berette om denne hendelsen.

Gjest prust
Skrevet

Vi så sola i 14 minutter i går kveld :-)

Dro opp på stølen for å overnatte to netter, men vi orket bare ei natt.... I går kveld da ungene var i seng, tittet altså sola frem. Jeg satte meg ut for å "sole" meg, og nyte den runde gule sirkelen på himmelen. Fint så lenge det varte.

I dag har det yrt, og vært grått. Vi dro ned igjen fra fjellet. I morgen er det meldt "opphaaaaaldsvær" - så da drar vi opp igjen på stølen.

Først må vi investere i to nye regnbukser (til jentene) og et par nye støvler til mellomsøster, hennes var sprukket :-( Elendig kvelitet på støvler forresten! De var under ett år gamle....

mariaflyfly
Skrevet

Hvor er sola i dag??? Hvor faen har sola vært siden første uka i juni, sier jeg bare... :((

Skrevet

Hvor er sola i dag??? Hvor faen har sola vært siden første uka i juni, sier jeg bare... :((

Er ikke sola der du er heller??? Jeg som trodde du hadde tatt'n med deg :-(

mariaflyfly
Skrevet

Er ikke sola der du er heller??? Jeg som trodde du hadde tatt'n med deg :-(

I dag har det bøtta ned fra vi stod opp, og vi har vært på utflukt i "finværet" for å se på ro-konkurranse. I. skulle være med på et klovnelag med jobben sin, ungene og jeg var litt småskeptiske i utgangspunktet. Men høflige som vi var, stilte vi mannssterke opp på sidelinja. Regnet øsa ned, vi var de eneste med skikkelig regntøy (hah!), ungene begynte å bli utålmodige, så jeg fora dem med sandwicher, vannflasker, kinderegg og crisps. Etter en time i regnet blei det avlyst.

Antagelig var det tanta mi som var den mest surmulende drittungen av alle.

Ungene oppførte seg ganske eksemplariske under middag på restaurant etterpå, Lillesøster fikk forstoppelse, regnet fortsatte på vei tilbake til bilen, 3. verdenskrig i baksetet i halvannen time før vi kom oss til flyplasshotellet. Piknik på senga mi før de blei kommandert til sengs. Nå sover begge - haleluja! Og jeg doler til batteriet går ut på laptopen min.

Ellers har vi det bra.

Skrevet

Vi så sola i 14 minutter i går kveld :-)

Dro opp på stølen for å overnatte to netter, men vi orket bare ei natt.... I går kveld da ungene var i seng, tittet altså sola frem. Jeg satte meg ut for å "sole" meg, og nyte den runde gule sirkelen på himmelen. Fint så lenge det varte.

I dag har det yrt, og vært grått. Vi dro ned igjen fra fjellet. I morgen er det meldt "opphaaaaaldsvær" - så da drar vi opp igjen på stølen.

Først må vi investere i to nye regnbukser (til jentene) og et par nye støvler til mellomsøster, hennes var sprukket :-( Elendig kvelitet på støvler forresten! De var under ett år gamle....

Støvler ja, de ryker fort. merkelige greier. Håper dere får det fint!!! I dag har det vært fint faktisk, men endel vind som jeg blååser i :)

Skrevet

I dag har det bøtta ned fra vi stod opp, og vi har vært på utflukt i "finværet" for å se på ro-konkurranse. I. skulle være med på et klovnelag med jobben sin, ungene og jeg var litt småskeptiske i utgangspunktet. Men høflige som vi var, stilte vi mannssterke opp på sidelinja. Regnet øsa ned, vi var de eneste med skikkelig regntøy (hah!), ungene begynte å bli utålmodige, så jeg fora dem med sandwicher, vannflasker, kinderegg og crisps. Etter en time i regnet blei det avlyst.

Antagelig var det tanta mi som var den mest surmulende drittungen av alle.

Ungene oppførte seg ganske eksemplariske under middag på restaurant etterpå, Lillesøster fikk forstoppelse, regnet fortsatte på vei tilbake til bilen, 3. verdenskrig i baksetet i halvannen time før vi kom oss til flyplasshotellet. Piknik på senga mi før de blei kommandert til sengs. Nå sover begge - haleluja! Og jeg doler til batteriet går ut på laptopen min.

Ellers har vi det bra.

*du kan få sagt det* *LOL*

hare1365380455
Skrevet

Liker regnet? Vel, det har ikke regnet i fire uker hos deg da vel?

Det har regnet ganske mye, jo.... Men innimellom er det jo sol og fint. ;)

Skrevet

Det har regnet ganske mye, jo.... Men innimellom er det jo sol og fint. ;)

Hare, jeg husker ikke hvor du er bosatt? Her i kristiansand var det supert vær i dag!

Gjest midia
Skrevet

Men i dag har den vært framme igjen;)

hare1365380455
Skrevet

Hare, jeg husker ikke hvor du er bosatt? Her i kristiansand var det supert vær i dag!

Rogaland. Og regnet høljer ned!

Jeg har ikke så lenge igjen av ferien, så det hadde jo vært fint med litt sol også.... :)

Skrevet

Rogaland. Og regnet høljer ned!

Jeg har ikke så lenge igjen av ferien, så det hadde jo vært fint med litt sol også.... :)

Skal sende sol til deg jeg ;) Vi er så heldige, både i dag og i morgen har vi sol. Helt toppers ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...