Lillemus Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Den er deg vel unt, men spre den utover da! Please! Den har stukket av igjen i dag. ( 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Den har stukket av igjen i dag. ( Den har delvis vist seg her sør i dag, kan den være genert? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Den har stukket av igjen i dag. ( Blå himmel i Lysøysund. Sola er på ferie nordom fjorden. Elsklingen ringte meg for å berette om denne hendelsen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Vi så sola i 14 minutter i går kveld :-) Dro opp på stølen for å overnatte to netter, men vi orket bare ei natt.... I går kveld da ungene var i seng, tittet altså sola frem. Jeg satte meg ut for å "sole" meg, og nyte den runde gule sirkelen på himmelen. Fint så lenge det varte. I dag har det yrt, og vært grått. Vi dro ned igjen fra fjellet. I morgen er det meldt "opphaaaaaldsvær" - så da drar vi opp igjen på stølen. Først må vi investere i to nye regnbukser (til jentene) og et par nye støvler til mellomsøster, hennes var sprukket :-( Elendig kvelitet på støvler forresten! De var under ett år gamle.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Hvor er sola i dag??? Hvor faen har sola vært siden første uka i juni, sier jeg bare... ( 0 Siter
frosken Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Hvor er sola i dag??? Hvor faen har sola vært siden første uka i juni, sier jeg bare... ( Er ikke sola der du er heller??? Jeg som trodde du hadde tatt'n med deg :-( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Er ikke sola der du er heller??? Jeg som trodde du hadde tatt'n med deg :-( I dag har det bøtta ned fra vi stod opp, og vi har vært på utflukt i "finværet" for å se på ro-konkurranse. I. skulle være med på et klovnelag med jobben sin, ungene og jeg var litt småskeptiske i utgangspunktet. Men høflige som vi var, stilte vi mannssterke opp på sidelinja. Regnet øsa ned, vi var de eneste med skikkelig regntøy (hah!), ungene begynte å bli utålmodige, så jeg fora dem med sandwicher, vannflasker, kinderegg og crisps. Etter en time i regnet blei det avlyst. Antagelig var det tanta mi som var den mest surmulende drittungen av alle. Ungene oppførte seg ganske eksemplariske under middag på restaurant etterpå, Lillesøster fikk forstoppelse, regnet fortsatte på vei tilbake til bilen, 3. verdenskrig i baksetet i halvannen time før vi kom oss til flyplasshotellet. Piknik på senga mi før de blei kommandert til sengs. Nå sover begge - haleluja! Og jeg doler til batteriet går ut på laptopen min. Ellers har vi det bra. 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Vi så sola i 14 minutter i går kveld :-) Dro opp på stølen for å overnatte to netter, men vi orket bare ei natt.... I går kveld da ungene var i seng, tittet altså sola frem. Jeg satte meg ut for å "sole" meg, og nyte den runde gule sirkelen på himmelen. Fint så lenge det varte. I dag har det yrt, og vært grått. Vi dro ned igjen fra fjellet. I morgen er det meldt "opphaaaaaldsvær" - så da drar vi opp igjen på stølen. Først må vi investere i to nye regnbukser (til jentene) og et par nye støvler til mellomsøster, hennes var sprukket :-( Elendig kvelitet på støvler forresten! De var under ett år gamle.... Støvler ja, de ryker fort. merkelige greier. Håper dere får det fint!!! I dag har det vært fint faktisk, men endel vind som jeg blååser i 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 I dag har det bøtta ned fra vi stod opp, og vi har vært på utflukt i "finværet" for å se på ro-konkurranse. I. skulle være med på et klovnelag med jobben sin, ungene og jeg var litt småskeptiske i utgangspunktet. Men høflige som vi var, stilte vi mannssterke opp på sidelinja. Regnet øsa ned, vi var de eneste med skikkelig regntøy (hah!), ungene begynte å bli utålmodige, så jeg fora dem med sandwicher, vannflasker, kinderegg og crisps. Etter en time i regnet blei det avlyst. Antagelig var det tanta mi som var den mest surmulende drittungen av alle. Ungene oppførte seg ganske eksemplariske under middag på restaurant etterpå, Lillesøster fikk forstoppelse, regnet fortsatte på vei tilbake til bilen, 3. verdenskrig i baksetet i halvannen time før vi kom oss til flyplasshotellet. Piknik på senga mi før de blei kommandert til sengs. Nå sover begge - haleluja! Og jeg doler til batteriet går ut på laptopen min. Ellers har vi det bra. *du kan få sagt det* *LOL* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Liker regnet? Vel, det har ikke regnet i fire uker hos deg da vel? Det har regnet ganske mye, jo.... Men innimellom er det jo sol og fint. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Skrevet 16. juli 2007 Det har regnet ganske mye, jo.... Men innimellom er det jo sol og fint. Hare, jeg husker ikke hvor du er bosatt? Her i kristiansand var det supert vær i dag! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Den har stukket av igjen i dag. ( Men i dag har den vært framme igjen;) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Hare, jeg husker ikke hvor du er bosatt? Her i kristiansand var det supert vær i dag! Rogaland. Og regnet høljer ned! Jeg har ikke så lenge igjen av ferien, så det hadde jo vært fint med litt sol også.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Skrevet 20. juli 2007 Rogaland. Og regnet høljer ned! Jeg har ikke så lenge igjen av ferien, så det hadde jo vært fint med litt sol også.... Skal sende sol til deg jeg Vi er så heldige, både i dag og i morgen har vi sol. Helt toppers 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.