mba26 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er 26 år, og frem til for noen dager siden var jeg 26 år og gravid. Pga tidligere graviditet utenfor livmor skulle vi på en tidlig ultralyd for å sjekke at alt var som det skulle være..fosteret lå på rett plass,størrelsen var som den skulle, men hjerteslag hadde stanset(sannsynligvis tidligere på dagen eller dagen før). Dermed endte det etter 8 uker denne gang. Legen sier så at jeg har en muskelknute i livmor, ca 7x6 cm i diameter, og at dette kunne være en årsak til at graviditeten feilet ved at morkaka ikke fikk festet seg skikkelig..? Litt vanskligere for meg å innse utfallet denne gangen,forrige gang hadde jeg ingen graviditetssymptomer overhodet(gikk da gravid en måned ca lenger enn nå..2 1/2 mnd denne gang), men nå har jeg hatt alt av symptomer(hormoner,kvalme,voksende og vonde bryster osv.). Hva slags inngrep blir gjort når jeg skal tilbake på sykehuset om 2 mnd for å ordne med muskelknuten? Er det fare for å bli steril? Kanskje noen som leser dette har erfart dette selv, men blitt bra ved hjelp av alternative metoder som ikke innebærer sykehus,narkose,skjæring osv...?? Et langt spørsmål dette her, men jeg sier på forhånd takk for alle som svarer meg på dette! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280843-muskelknuter-i-livmor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.