smurfeliine Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har vært hos legen min mange ganger pga uteblitt mens over lengre tid, og fordi vi ikke blir gravide. Ble tilslutt henvist til gynekolog for ultralyd, han mente at jeg mulig hadde PCOS. Etter det jeg har lest på internett har jeg nesten alle synptomene på det. Gynekologen mente at vi skulle prøve litt til å bli gravide, før eventuell annen behandling ble i verksatt... ikke vet jeg hva men?? Iallefall har dette halvåret ikke gitt noen resultater, og jeg er klar for ny time hos gynekologen. Jeg orker ikke vente på henvisning hit og dit i det offentlige, derfor lurer jeg på om noen av dere har noen erfaring med hjelp i det private i Oppland/ Oslo. Har lest litt om Volvat, noen som har erfaring med det? Gynekologen sa også at min samboer måtte levere sædprøve, betyr dette at begge må møte på eventuell time, eller kan jeg ta med en "skvett." Tilbyr en vanlig gynekolog å ta slike tester? Hjelp, håper noen kan dele sin erfaring med meg.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280851-pcos-hjelp-i-den-private-helsesektoren/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.