Gå til innhold

solnedgang er nyydelig fint!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var så fin og rød i kveld. Det betyr vel fint vær i morra? Aften rød gjør morgen søt, er det vel noe som heter?

Gjest prust
Skrevet

Tror dessverre det er Aften rød gir morgen blød....

Gjest på engelsk
Skrevet

Jeg syns det er lettere å huske det på engelsk:

"Red sky at night, shepherds' delight. Red sky at morning, shepherds' warning"

Hm. Men den sier jo det motsatte da?

Skrevet

"Aften rød gjør morgen sød; morgen rød gjør dagen blød".

Skrevet

Nei det stemte! Vi har hatt en strålende dag i dag. Nå ligger det et skylag over hele himmelen, men opphold enda :)

Skrevet

"Aften rød gjør morgen sød; morgen rød gjør dagen blød".

Jepp, det stemte med været vi fikke her i dag. Nydelig sol! :) Det gjorde godt for kropp og sjel ;)

Gjest prust
Skrevet

Nei det stemte! Vi har hatt en strålende dag i dag. Nå ligger det et skylag over hele himmelen, men opphold enda :)

Så bra! Da tok jeg feil....

Nå tror jeg vi snart evakuerer fra hele Vestlandet. Hadde en fin dag i går, men i dag har det regnet igjen. Mulig vi drar sørover på torsdag.

Skrevet

Så bra! Da tok jeg feil....

Nå tror jeg vi snart evakuerer fra hele Vestlandet. Hadde en fin dag i går, men i dag har det regnet igjen. Mulig vi drar sørover på torsdag.

Om ikke jeg tar helt feil så blir det bedre vær da, fra torsdag..... krysser fingrene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...