pekkaline Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Den var så fin og rød i kveld. Det betyr vel fint vær i morra? Aften rød gjør morgen søt, er det vel noe som heter? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Tror dessverre det er Aften rød gir morgen blød.... 0 Siter
Gjest på engelsk Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Tror dessverre det er Aften rød gir morgen blød.... Jeg syns det er lettere å huske det på engelsk: "Red sky at night, shepherds' delight. Red sky at morning, shepherds' warning" Hm. Men den sier jo det motsatte da? 0 Siter
siddisen Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 "Aften rød gjør morgen sød; morgen rød gjør dagen blød". 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Skrevet 16. juli 2007 Tror dessverre det er Aften rød gir morgen blød.... Nei det stemte! Vi har hatt en strålende dag i dag. Nå ligger det et skylag over hele himmelen, men opphold enda 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Skrevet 16. juli 2007 "Aften rød gjør morgen sød; morgen rød gjør dagen blød". Jepp, det stemte med været vi fikke her i dag. Nydelig sol! Det gjorde godt for kropp og sjel 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Nei det stemte! Vi har hatt en strålende dag i dag. Nå ligger det et skylag over hele himmelen, men opphold enda Så bra! Da tok jeg feil.... Nå tror jeg vi snart evakuerer fra hele Vestlandet. Hadde en fin dag i går, men i dag har det regnet igjen. Mulig vi drar sørover på torsdag. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 Så bra! Da tok jeg feil.... Nå tror jeg vi snart evakuerer fra hele Vestlandet. Hadde en fin dag i går, men i dag har det regnet igjen. Mulig vi drar sørover på torsdag. Om ikke jeg tar helt feil så blir det bedre vær da, fra torsdag..... krysser fingrene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.