Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest minniepus
Skrevet

å hurra meg og hopp, jeg er endelig gravid, prøvd i 8 mnd nå, gått på pergo, og denne gangen klaffet det.helt utrolig følelse,ville bare sende ut ei happy melding, jeg svever her jeg sitter.utrolig mange spørsmål som svirrer i hodet,deilig følelse, men litt skremmende også.

Videoannonse
Annonse
ostepop1365380989
Skrevet

Gratulerer!

Jeg testet selv positivt for litt over to uker siden etter å ha prøvd halvannet år!

Det er en fantastisk følelse!

Skrevet

Gratulerer så masse. Det er en flott opplevelse å oppleve å bli gravid. Og går graviditeten bra, så er det fantastisk mange flere flotte opplevelser som kommer. Sammen med bekymringer og spørsmål :-) Lykke til i graviditeten.

Skrevet

Gratulerer!

Jeg testet selv positivt for litt over to uker siden etter å ha prøvd halvannet år!

Det er en fantastisk følelse!

Gledelig! Gratuelerer :)

Skrevet

En merkelig god følelse er det ja. Nyt den og tiden fremover!

Gjest Lissi25
Skrevet

Gratulerer så mye. Glad på dine vegne. Like stort under hver gang :-) Lykke til medsvangerskapet! Bekymringer blir det, ja. En forberedelse til babyen kommer det. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...