Gå til innhold

Massasje som gjorde vondt myyye verrre!

Anbefalte innlegg

Snacky1365380698
Skrevet

Min kjære var såå snill i går kvled når han ga meg massasje. Har vært plaget litt av stivhet i rygg/skuldre grunnet mye PCjobbing, men dette har vært uproblematisk i det siste; fått pc stativ på jobb og er meget flink til å sitte rett. Men min kjære mente jeg var litt stiv rundt det ene skulderbladet så han masserte godt på dette området. Og jøss - joda, var nok litt stiv, for kjente det godt etterpå. Faktisk lenge etterpå, og innen jeg kom til sengs hadde hele min venstre side stivnet fullstendig! Klarte ikke å kle av meg, det å løfte hodet kunne jeg bare glemme, og snu hodet til siden ga meg smerteisninger nedover både rygg og ben.

Kan vel trygt si at jeg ikke har sovet i natt. Hver gang jeg var på vei glemte jeg hele greia og snudde meg i senga - og hylte. Fy f*** - ble jo kvalm av smerte. Så da sitter jeg her da. En god del bedre idag - klarer tross alt å kle på meg og vri litt på hodet. Men man går vel ikke til legen av slikt? Joda, skjønner jo at jeg burde han meg til fysioterapeut en gang i nærmeste fremtid (håper på at en lang ferie kurerer muskelgruff først:)), men dette er kun muskelstivhet, ikke sant? En liten betennelse som har blitt "ertet"? GJør sinnsykt vondt, men gidder ikke gå til legen hvis jeg bare får beskjed om å "gå hjem å hvile - det går nok over". Både legen og jeg har garantert bedre ting å bruke tiden på....

Noen som har opplevd det samme og bare kan bekrefte at dette er helt ufarlig og går over av seg selv??:=)

Skrevet

En vanlig stiv og støl skulder går ikke over til betennelse så brått. Du har sikkert fått et "kink". Bor du slik til, så få deg en akutt-time hos en god kiropraktor med det samme, så kan du være ute av det på en eller to dager. Bedre å gjøre det nå, enn at hele kroppen blir skeiv i dager og uker mens du "går av deg" kinket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...