Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest minniepus

En blir smårar av dette, testa positivt igår, tenjte stikke og kjøpe noen babyklær i lunsjen som en liten forsmak, og så kom den gnagende tvilen, tenk om jeg fikk en falsk test igår, måtte løpe rett til apoteket og så var jeg sjølsagt ikke tissetrengt, og nidrakk pepsi max for å tisse, men jammen meg var ikke den nye testen også positiv,stort blått kryss, enda jeg ikke brukte morgenurin og den var utvannet av drikkingen min...(høres ut som jeg er alkoholiker da)..., men det er vel normalt og bli skrullete i min situsjon, hehe.Bestilt legetime og fått time i slutten av august da jeg er 10 uker på vei.må bestille time tidlig her jeg bor for lang venteliste hos fastlegen min.det er jo tidlig enda så leit om det går galt og jeg må ringe og avbestille timen, nei huff, nå begynner jeg å tenke i de baner igjen,alltid vært litt pessimist jeg.Flere som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280975-dobbeltsjekka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også måtte dobbel sjekke:)

Testet også første gang uten morgenurin, og det var ikke tvil.... men uansett så kommer tvilen om det virkelig er sant!!

Har ikke selv vært å kjøpt noe barneklær enda, men har fått noen små gaver fra overlykkelige besteforeldre og en happy tante:)

Men har vært å sett i butikker, men har ikke tatt sjangsen på å kjøpe noe enda... i tilfelle d skulle gå galt! Men jeg tror straks at jeg er 3 mnd så det nermer seg tid for å handle inn noen små ting:)

Har fått ultralyd 14 sept, så vi gleder oss masse:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280975-dobbeltsjekka/#findComment-2261230
Del på andre sider

Du er gravid hvis du får positiv test, ingen grunn til å bruke penger på flere tester.

Men jeg synes det er i overkant tidlig å kjøpe babyklær, men folk er forskjellige.

Legetime ved 10 uker er helt greit og normalt. Spontanabort er dessverre svært vanlig, men det er ingen grunn til å være pessimist - det går tross alt bra med de aller fleste. Du har ingen kontroll over hvorvidt det rammer deg eller ikke - og hvis alt går fint, kommer du også til å gå inn i en periode av livet som inneholder mange bekymringer og få garantier :-|

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/280975-dobbeltsjekka/#findComment-2261643
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...