Gjest [email protected] Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei! 1. mai fekk eg konstatert at eg hadde kyssesyken. Da hadde eg spilt 2 fotballkamper med symptomene. Eg har hatt ein veldige hoste, masse slim i halsen, kvitt belegg på mandlene og tretthet i løpet av tida som har gått. Nå, ca 2 og ein halv måned etter at kyssesyken blei påvist, har eg bare eit symptom igjen - tretthet. Men det rare er at eg bare er trett i bena. Det er akkurat som eg sprunge ein lang distanse. Kan dette skyldes at eg har gått tur med hunden min kvar dag i desse 2 og ein halv månadane? Eg var (før kyssesyken) veldig aktiv med sport. Skal i August starte på fotballgymnas. Kan eg begynne å trene med denne trettheten i bena? Kva kan eg gjøre for å bli kvitt trettheten? Mvh Lauvaas 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/280994-kyssesyken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.