Gå til innhold

Hehe, og hvor nettavhengig er vi

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg er tydeligvis ikke nettavhengig i det hele tatt som våkner opp altfor tidlig og skriver sinte innlegg :o(

Skrevet

Jeg er litt bekymra for enkelte av dere nettaholikere, nevner ingen navn;-)

Men hva er det som skjer? Krangel og rabalder på snilleforumet? Når det endelig skjer noe spennende går jeg glipp av det hele. Typisk, typisk, typisk...

Gjest saphira
Skrevet

Kanske du våknet pga torden Dorthe? Man kan visst bli litt amper av det...:)

Skrevet

Jeg er litt bekymra for enkelte av dere nettaholikere, nevner ingen navn;-)

Men hva er det som skjer? Krangel og rabalder på snilleforumet? Når det endelig skjer noe spennende går jeg glipp av det hele. Typisk, typisk, typisk...

Nei, nå var det slutt på kose mose og ble bare spetakkel, egentlig var det riktig kult for oss som ikke var med på spetakkelet og ikke fikk kjeft eller ga kjeft

Skrevet

Når det endelig blir litt fart over sakene her, så går jeg glipp av det. Typisk.

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Jeg er blitt superavhengig av dol. For avhengig. Jeg har faktisk bestemt at jeg skal innvilge meg en time på formiddagen, og en time på kvelden. Så er det stopp!

Får jo ikke gjort annet, og må liksom hjem for å sjekke dol. Da er det litt ekstremt.

Nå snakket ikke du om dol, men om avkroken. Likevel, jeg slenger på en kommentar om dol. Helt sprøtt hvor avhengig man kan bli av å skrive og lese her....!

Jeg starter en gang neste uke ... ;-)

Skrevet

Jeg er blitt superavhengig av dol. For avhengig. Jeg har faktisk bestemt at jeg skal innvilge meg en time på formiddagen, og en time på kvelden. Så er det stopp!

Får jo ikke gjort annet, og må liksom hjem for å sjekke dol. Da er det litt ekstremt.

Nå snakket ikke du om dol, men om avkroken. Likevel, jeg slenger på en kommentar om dol. Helt sprøtt hvor avhengig man kan bli av å skrive og lese her....!

Hehe, jeg ler meg ihjel. Tror ikke man klarer å stoppe så lenge man ikke har annet mer interessant å fylle dagene med. Jeg har holdt på her i åtte eller ni år tror jeg, og så lenge man er alene hjemme med barn så er det ikke noe annet å gjøre enn å se tv, lese eller dole/kroke for meg :o)

To timer om dagen høres greit ut hvis du har flust opp å gjøre, jeg har masse døtid å ta av så jeg hadde fått noia av så kort tid ;o)

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Hehe, jeg ler meg ihjel. Tror ikke man klarer å stoppe så lenge man ikke har annet mer interessant å fylle dagene med. Jeg har holdt på her i åtte eller ni år tror jeg, og så lenge man er alene hjemme med barn så er det ikke noe annet å gjøre enn å se tv, lese eller dole/kroke for meg :o)

To timer om dagen høres greit ut hvis du har flust opp å gjøre, jeg har masse døtid å ta av så jeg hadde fått noia av så kort tid ;o)

Jeg driter jo i de andre tingene, og doler heller ;-)

Seriøst, litt mindre da...Muligens to timer dag er litt i minste laget ;-) Fire muligens.... fire kan jeg kanskje leve med.

Skrevet

Jeg driter jo i de andre tingene, og doler heller ;-)

Seriøst, litt mindre da...Muligens to timer dag er litt i minste laget ;-) Fire muligens.... fire kan jeg kanskje leve med.

Fire høres greit ut nå som det er sommer ;o)

Skrevet

Sinte innlegg? Hvor?

På det andre forumet :o)

Fytti så sinna jeg var og så hadde jeg feil ;o(

Skrevet

Om en mnds tid har jeg 10-årsjubileum her inne... Jepp, du blir avhengig. Jævlig avhengig. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...