Dorthe Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 For jeg er tydeligvis ikke nettavhengig i det hele tatt som våkner opp altfor tidlig og skriver sinte innlegg ( 0 Siter
tonie Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Jeg er litt bekymra for enkelte av dere nettaholikere, nevner ingen navn;-) Men hva er det som skjer? Krangel og rabalder på snilleforumet? Når det endelig skjer noe spennende går jeg glipp av det hele. Typisk, typisk, typisk... 0 Siter
Gjest saphira Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Kanske du våknet pga torden Dorthe? Man kan visst bli litt amper av det... 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 Jeg er litt bekymra for enkelte av dere nettaholikere, nevner ingen navn;-) Men hva er det som skjer? Krangel og rabalder på snilleforumet? Når det endelig skjer noe spennende går jeg glipp av det hele. Typisk, typisk, typisk... Nei, nå var det slutt på kose mose og ble bare spetakkel, egentlig var det riktig kult for oss som ikke var med på spetakkelet og ikke fikk kjeft eller ga kjeft 0 Siter
Orio Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Når det endelig blir litt fart over sakene her, så går jeg glipp av det. Typisk. 0 Siter
Gjest Jordbærpiken Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Jeg er blitt superavhengig av dol. For avhengig. Jeg har faktisk bestemt at jeg skal innvilge meg en time på formiddagen, og en time på kvelden. Så er det stopp! Får jo ikke gjort annet, og må liksom hjem for å sjekke dol. Da er det litt ekstremt. Nå snakket ikke du om dol, men om avkroken. Likevel, jeg slenger på en kommentar om dol. Helt sprøtt hvor avhengig man kan bli av å skrive og lese her....! Jeg starter en gang neste uke ... ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 Jeg er blitt superavhengig av dol. For avhengig. Jeg har faktisk bestemt at jeg skal innvilge meg en time på formiddagen, og en time på kvelden. Så er det stopp! Får jo ikke gjort annet, og må liksom hjem for å sjekke dol. Da er det litt ekstremt. Nå snakket ikke du om dol, men om avkroken. Likevel, jeg slenger på en kommentar om dol. Helt sprøtt hvor avhengig man kan bli av å skrive og lese her....! Jeg starter en gang neste uke ... ;-) Hehe, jeg ler meg ihjel. Tror ikke man klarer å stoppe så lenge man ikke har annet mer interessant å fylle dagene med. Jeg har holdt på her i åtte eller ni år tror jeg, og så lenge man er alene hjemme med barn så er det ikke noe annet å gjøre enn å se tv, lese eller dole/kroke for meg ) To timer om dagen høres greit ut hvis du har flust opp å gjøre, jeg har masse døtid å ta av så jeg hadde fått noia av så kort tid ;o) 0 Siter
Gjest Jordbærpiken Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Hehe, jeg ler meg ihjel. Tror ikke man klarer å stoppe så lenge man ikke har annet mer interessant å fylle dagene med. Jeg har holdt på her i åtte eller ni år tror jeg, og så lenge man er alene hjemme med barn så er det ikke noe annet å gjøre enn å se tv, lese eller dole/kroke for meg ) To timer om dagen høres greit ut hvis du har flust opp å gjøre, jeg har masse døtid å ta av så jeg hadde fått noia av så kort tid ;o) Jeg driter jo i de andre tingene, og doler heller ;-) Seriøst, litt mindre da...Muligens to timer dag er litt i minste laget ;-) Fire muligens.... fire kan jeg kanskje leve med. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 Jeg driter jo i de andre tingene, og doler heller ;-) Seriøst, litt mindre da...Muligens to timer dag er litt i minste laget ;-) Fire muligens.... fire kan jeg kanskje leve med. Fire høres greit ut nå som det er sommer ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 Sinte innlegg? Hvor? På det andre forumet ) Fytti så sinna jeg var og så hadde jeg feil ;o( 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Jeg er blitt superavhengig av dol. For avhengig. Jeg har faktisk bestemt at jeg skal innvilge meg en time på formiddagen, og en time på kvelden. Så er det stopp! Får jo ikke gjort annet, og må liksom hjem for å sjekke dol. Da er det litt ekstremt. Nå snakket ikke du om dol, men om avkroken. Likevel, jeg slenger på en kommentar om dol. Helt sprøtt hvor avhengig man kan bli av å skrive og lese her....! Jeg starter en gang neste uke ... ;-) Om en mnds tid har jeg 10-årsjubileum her inne... Jepp, du blir avhengig. Jævlig avhengig. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.