Gjest ulykkelig27 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Dette er første gangen eg skriver inn her, eg sitter her med så mange følelser og tanker, og eg vet ikke hva eg skal gjøre. Eg er 27 år, og var sammen med gutten min i 2 og et halvt år. Han er en god gutt, og han er den eneste som ville bli kjent med meg uten å gå til sengs med meg av gutter eg har møtt, derfor er han spesiell for meg. Han jobbet med ei dame forrige sommer, de holdt kontakten via sms, det fortaldte han meg, snakket litt om hun osv. Men på høsten vikret han fjern og ville ikke ha så ofte kos, sex og tid med meg. Eg begynte å lure på hva som skjer, så gikk eg inn på moben hans og fant meldinger fra hun og som han hadde skrevet. og det stod god natta vennen min, drøm frekt. så ble det bråk, eg spurte om han var intressert i hun, men det var han ikke. ikke hun i han heller. men dette bare ballet på seg, og eg har levd i usikkerhet så lenge nå. vi har vært av og på lenge nå. men han sier at han er glad i meg og har et håp om oss fortsatt. vi klarer nå å prate og være sammen uten å krangle osv, men eg er så redd for at han skal kontakte hun igjen. for eg har oppdaget flere ganger at han har sendt hun sms og email. han skrev at han savner hun som venn, at han syns hun er søt og sjarmerenes. dette sårer meg, han har sagt flere ganger at han ikke skal kontakte hun, men han har bare fortsatt med det. så eg vet ikke lenger, eg er glad i han, men eg vet ikke om eg kan stole på han. samtidig er eg mye alene, har få venner, eg har nok blitt litt for avhengig av han. Eg sliter jo med psyken og, angst, depresjon og eg har opplevd så mye svik og vondt fra mennesker, så det gjør jo og at eg sliter extra. Kan eg forlange at hun ikke skal ha mer kontakt med hun? eg føler hun ødelegger alt mellom oss. vhan er og sint fordi eg har ødelagt kontakten mellom de, virker som hun betydde mer enn oss. Nå hadde vi sex i helgen, og han sa at han elsker meg, men eg vet ikke om han mener det. for 2 uker siden sa han at han var ferdig med meg, og at vi aldri mer kom til å bli sammen igjen. han er vinglete, og det gjør ikke saken lettere. så eg vet ikke hva eg skal tro lenger. eg får følelsen av at han utnytter meg på en måte og. han liker å bestemme. ble og såret da han skrev til hun at eg bare plager han og at han har prøvd å bli kvitt meg lenge. off dette ble mye denne natten. men eg måtte bare få det litt ut. håper noen vil skrive noe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281035-jeg-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjenner meg forferdelig godt igjen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg kjenner meg veldig igjen i innlegget ditt. Og du har rett i at du har blitt for avhengig av ham. Jeg slet også psykisk og han ble dermed hele min verden. Jeg klarte ikke, og orket ikke, å ha kontakt med så mange andre. Og da han begynte å ha mer enn vennskapelig kontakt med andre jenter ble jeg sint på jentene og ikke på ham. Det er selvsagt helt feil. Det er jo HAN som har sveket deg, ikke dem. Når kjæresten din sier til andre at han har gjort mye for å prøve å bli kvitt deg, så sier det litt om hvor høyt han setter deg. Føler du deg ikke trampet på på det verste? Kom deg bort fra ham er mitt råd. Prøv å være alene en stund og bygg opp selvtillitten din. Gjør deg uavhengig av andre og få verdigheten din tilbake. Han er ikke verdt din kjærlighet når han tråkker deg ned gang etter gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281035-jeg-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/#findComment-2261714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulykkelig27 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg kjenner meg veldig igjen i innlegget ditt. Og du har rett i at du har blitt for avhengig av ham. Jeg slet også psykisk og han ble dermed hele min verden. Jeg klarte ikke, og orket ikke, å ha kontakt med så mange andre. Og da han begynte å ha mer enn vennskapelig kontakt med andre jenter ble jeg sint på jentene og ikke på ham. Det er selvsagt helt feil. Det er jo HAN som har sveket deg, ikke dem. Når kjæresten din sier til andre at han har gjort mye for å prøve å bli kvitt deg, så sier det litt om hvor høyt han setter deg. Føler du deg ikke trampet på på det verste? Kom deg bort fra ham er mitt råd. Prøv å være alene en stund og bygg opp selvtillitten din. Gjør deg uavhengig av andre og få verdigheten din tilbake. Han er ikke verdt din kjærlighet når han tråkker deg ned gang etter gang. Hei takk for fine ord. det setter eg utrolig pris på. Eg vet at eg bør komme meg bort fra han, men eg er så forbaska snill og godtroen. Han er så vinglere, skifter meninger i ett sett, så eg vet ikke hvor eg har han. Vi er ikke sammen, men vi roter jo og flørter litt. Eg har vært veldig langt nede lenge pga dette her, og det orker eg ikke mere, for det tar helt knekken på meg, eg begynte på kurs men det klarte eg ikke å følge opp heller. Men han vil ikke gi slipp på meg, selv om eg har sagt flere ganger at vi skal kutte kontakten, så klarer han å få meg til å fortsette kontakten. eg forstår ikke hva han vil i det hele tatt. Han liker å bestemme og han jobber mye utenom faste jobben, han gjør som han vil hele tiden, og blir sint og sur hvis han ikke får viljen sin. en kompis sier at han er egotistisk og det har han rett i. Eg vet eg er avhengig av han, det er ikke så lett å få kontakt med andre folk og få nye venner heller. så eg vet ikke hva som skjer. Men det er godt å få tankene ut litt. eg lurer på hvordan du har klart å komme deg videre? hvis du vil si litt da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281035-jeg-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/#findComment-2261857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjenner meg forferdelig godt igjen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hei takk for fine ord. det setter eg utrolig pris på. Eg vet at eg bør komme meg bort fra han, men eg er så forbaska snill og godtroen. Han er så vinglere, skifter meninger i ett sett, så eg vet ikke hvor eg har han. Vi er ikke sammen, men vi roter jo og flørter litt. Eg har vært veldig langt nede lenge pga dette her, og det orker eg ikke mere, for det tar helt knekken på meg, eg begynte på kurs men det klarte eg ikke å følge opp heller. Men han vil ikke gi slipp på meg, selv om eg har sagt flere ganger at vi skal kutte kontakten, så klarer han å få meg til å fortsette kontakten. eg forstår ikke hva han vil i det hele tatt. Han liker å bestemme og han jobber mye utenom faste jobben, han gjør som han vil hele tiden, og blir sint og sur hvis han ikke får viljen sin. en kompis sier at han er egotistisk og det har han rett i. Eg vet eg er avhengig av han, det er ikke så lett å få kontakt med andre folk og få nye venner heller. så eg vet ikke hva som skjer. Men det er godt å få tankene ut litt. eg lurer på hvordan du har klart å komme deg videre? hvis du vil si litt da. Les gjennom innlegget ditt igjen (det siste). Du skriver "han vil, han gjør, han vingler, han, han, han...) Hva med deg? Hva vil du? Kanskje du skal begynne å sette dine prioriteringer og ønsker foran hans? Det var det jeg gjorde for å komme videre. Han fikk tenke og si hva han ville, jeg gjorde det jeg mente var best for meg. Etterhvert begynte han å få mer respekt for meg, men da var det for sent. Jeg orket ikke mer av hersinga hans. Sånn du holder på nå lar du ham bestemme ved å føye deg etter hans ønsker. Du må ta tak i dette selv, for han kommer aldri til å hjelpe deg eller ta hensyn. Vil du ha respekt må du ta den selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281035-jeg-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/#findComment-2261984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulykkelig27 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Les gjennom innlegget ditt igjen (det siste). Du skriver "han vil, han gjør, han vingler, han, han, han...) Hva med deg? Hva vil du? Kanskje du skal begynne å sette dine prioriteringer og ønsker foran hans? Det var det jeg gjorde for å komme videre. Han fikk tenke og si hva han ville, jeg gjorde det jeg mente var best for meg. Etterhvert begynte han å få mer respekt for meg, men da var det for sent. Jeg orket ikke mer av hersinga hans. Sånn du holder på nå lar du ham bestemme ved å føye deg etter hans ønsker. Du må ta tak i dette selv, for han kommer aldri til å hjelpe deg eller ta hensyn. Vil du ha respekt må du ta den selv. Ja du har rett i det du skriver, men nå sitter eg her og er trist og tenker desverre på å forsvinne her i fra. jeg snakket med han i dag, vi hadde en god tone, så spør eg om han har kontaktet hun kjerringen, og da blir han sint og legger på. han svarte ikke nåe eg ringte igjen. Så skriver jeg en sms at eg orker ikke dette lenger, og når han ikke kan svare ordentlig på et spørsmål og bare blir sur, så gir eg faen, og at eg orker ikke ha mer kontakt med han. han skriver tilbake senere at eg får tro hva eg vil, og når eg ikke klarer å la den gamle dritten være, og at eg ikke kan gå videre, så får eg plage noen andre sier han. Og han som sa til meg på søndag at han elsker meg, eg fatter ingenting lenger. eg forstår ikke hva som var så galt med å spørre om det? lurer på om han fortsatt har tatt kontakt med hun uten å innrømme det. hun har jo sagt til han at hun ikke ønsker kontakt med han mere, men han har sendt sms og mailer til hun og da synes han så synd på seg sjøl. skriver at han er idiot, tulling osv. Det skriver han til meg og når han er lei seg. Eg vet så innderlig godt at det beste er å være helt alene uten han, men så har eg omtrent ingen utenom. det er ikke så lett å bli kjent med andre mennesker. føler at eg sutrer, men eg vet ikke hva eg skal gjøre for å komme meg videre. Er glad for at du har komt deg videre:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281035-jeg-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/#findComment-2262157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjenner meg forferdelig godt igjen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ja du har rett i det du skriver, men nå sitter eg her og er trist og tenker desverre på å forsvinne her i fra. jeg snakket med han i dag, vi hadde en god tone, så spør eg om han har kontaktet hun kjerringen, og da blir han sint og legger på. han svarte ikke nåe eg ringte igjen. Så skriver jeg en sms at eg orker ikke dette lenger, og når han ikke kan svare ordentlig på et spørsmål og bare blir sur, så gir eg faen, og at eg orker ikke ha mer kontakt med han. han skriver tilbake senere at eg får tro hva eg vil, og når eg ikke klarer å la den gamle dritten være, og at eg ikke kan gå videre, så får eg plage noen andre sier han. Og han som sa til meg på søndag at han elsker meg, eg fatter ingenting lenger. eg forstår ikke hva som var så galt med å spørre om det? lurer på om han fortsatt har tatt kontakt med hun uten å innrømme det. hun har jo sagt til han at hun ikke ønsker kontakt med han mere, men han har sendt sms og mailer til hun og da synes han så synd på seg sjøl. skriver at han er idiot, tulling osv. Det skriver han til meg og når han er lei seg. Eg vet så innderlig godt at det beste er å være helt alene uten han, men så har eg omtrent ingen utenom. det er ikke så lett å bli kjent med andre mennesker. føler at eg sutrer, men eg vet ikke hva eg skal gjøre for å komme meg videre. Er glad for at du har komt deg videre:) Nei, det er ikke så lett å bli kjent med andre. Men så lenge du holder deg opptatt med denne gutten blir du i alle fall ikke kjent med noen! Jeg nesten garanterer deg at du kommer til å få det mye bedre uten denne dusten (excuse me for saying) der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281035-jeg-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/#findComment-2262167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noortje Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Du har jo helt rett i alt du sier, men hvorfor skjønner du ikke ditt eget beste, du sier jo alt svart på hvitt? Hva er det med jenter og drittsekker egentlig? Hvorfor skal de på død og liv klamre seg fast til de største idiotene når det fins så mange greie og hyggelige gutter. Jeg forstår det bare ikke. Du kan starte med å tenke på deg selv og prøve å innse at du er ansvarlig for din egen lykke. Hva da når du ligger på dødsleie og ser tilbake, du kommer bare til å angre bittert på hvert sekund du har brukt med denne fyren du er sammen med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281035-jeg-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/#findComment-2263648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.