Gå til innhold

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

Han tok jo tak i haien og da forsvarte denne seg. De aller fleste angrep på mennesker fra dyr/fisk osv. skyldes at vi provoserer, truer, skremmer e.l. dyrene. Er du snille med dem er de som regel snille med deg.

Skrevet

Det har alltid vært hai langs norskekysten, da mener jeg lokale typer som Håbrann og Håkjerring. De er da haier??? Men sjøl de er ekle å ufrivillig få i garn. De ser haiete og skumle ut. Ikke kan de spises, heller, til og med katta syntes det smakte vondt.

:(

Gjest Silver Fairy
Skrevet

''Rødhaien bet seg fast i armen til Odd Ingebretsen under et dykk. Han mener en haistamme har slått seg til i Oslofjorden. Hva mener du?''

- Jeg mener at det helt klart er en haistamme som har slått seg ned i Oslofjorden. ;P

Skrevet

Det har alltid vært hai langs norskekysten, da mener jeg lokale typer som Håbrann og Håkjerring. De er da haier??? Men sjøl de er ekle å ufrivillig få i garn. De ser haiete og skumle ut. Ikke kan de spises, heller, til og med katta syntes det smakte vondt.

:(

Ekle dyr å se på... Det var en restaurant i kristiansand som hadde en slik i et stoort akvarium en gang, det var litt stilig da. Den var blitt plukket opp utpå havet. Men jeg trodde ikke de gikk så langt inn i fjorder...

Skrevet

''Rødhaien bet seg fast i armen til Odd Ingebretsen under et dykk. Han mener en haistamme har slått seg til i Oslofjorden. Hva mener du?''

- Jeg mener at det helt klart er en haistamme som har slått seg ned i Oslofjorden. ;P

;) Synes jeg ser badevaktene rope ut: haaaaiii :)

Skrevet

Han tok jo tak i haien og da forsvarte denne seg. De aller fleste angrep på mennesker fra dyr/fisk osv. skyldes at vi provoserer, truer, skremmer e.l. dyrene. Er du snille med dem er de som regel snille med deg.

Jeg vil ikke plage den nei :)

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Hadde jeg dykket til 30 meter og knallet til en steinbittflokk, så hadde vel de også bitt meg.

Forresten sier han noe sånn som at det var kult. Skikkelig barsk norsk fyr ;-) Hadde han mistet armen hadde han vel også syntes det var spennende. Ikke skal man klage nei. Her skal man være tøffere enn toget! Vi stammer jo fra vikingene! ;-)

Skrevet

Ekle dyr å se på... Det var en restaurant i kristiansand som hadde en slik i et stoort akvarium en gang, det var litt stilig da. Den var blitt plukket opp utpå havet. Men jeg trodde ikke de gikk så langt inn i fjorder...

Som barn ble det tatt en hai ved sommerhuset vårt, langt inne i Sognefjorden.

Skrevet

Som barn ble det tatt en hai ved sommerhuset vårt, langt inne i Sognefjorden.

Forskrekkelig! Jeg hadde fått noia om jeg hadde sett en, eller fått den på kroken! Fint at jeg ikke fisker :)

Skrevet

Forskrekkelig! Jeg hadde fått noia om jeg hadde sett en, eller fått den på kroken! Fint at jeg ikke fisker :)

Det var naboen som fikk den i garnet. Det var veldig spennende å fortelle vennene da jeg kom hjem at jeg hadde vært et sted hvor det var hai...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...