Gå til innhold

Hva er vitsen boken om hans far -sjonkel Rolf

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Skjønner ikke helst vitsen med å gi ut bok om dette. De fleste hadde vel også litt mer gammeldagse oppdragelsesrutiner på dette på denne tiden? Pluss den andre broren står frem og sier at det ikke var sånn....

Men kanskje han vil fortelle sin histore for ettertiden, med tanke på at han er alvorlig syk? Trond Kirkvåg

Skrevet

Er Tron Kirkvaag syk?

Trond Kirkvåg har kreft, leste jeg.

Det å skrive bok kan kanskje være god terapi for noen. Jeg leste at da psykiater Hans Olav Tungesvig hadde kreft, skrev han bok.

Skrevet

Trond Kirkvåg har kreft, leste jeg.

Det å skrive bok kan kanskje være god terapi for noen. Jeg leste at da psykiater Hans Olav Tungesvig hadde kreft, skrev han bok.

Å skrive er god terapi for mange, men det er jo ikke alltid nødvendig å dele det med resten av verden ved å gi det ut i bokform. :-)

Skrevet

Nå var vel ikke boka om hans far spesielt, men om hans eget liv og oppvekst?

Utover det så har jeg da hørt før at Sjonkel Rolf ikke var noen godgutt egentlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...