Gå til innhold

Arnaldur Indridason

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsetter litt på tråden som var for noen dager siden der jeg fikk tips om denne forfatteren. Ble litt nysgjerrig, og har tenkt å bestille noen bøker. Men har det noe å si hvilken man leser først og sist? Er jo ofte slik at det er best å begynne på bok nr 1 selv om det ikke er en historie som fortsetter, fordi en blir gradvis kjent med personene i boka. Er det slik her? Hvilken bok burde jeg i tilfelle lese først?

Skrevet

Myren er den første og jeg anbefaler å lese dem i rekkefølge, men jeg er sannelig ikke helt sikker på om det er nødvendig.

Rekkefølgen er Myren, Gravstille, Røsten og Vannet.

hare1365380455
Skrevet

Jeg anbefaler også denne forfatteren! Les bøkene i rekkefølge. Jeg begynte med Gravstille som er nummer to, men les Myren først du. Gled deg og fortell hva du syntes! :D

hare1365380455
Skrevet

Myren er den første og jeg anbefaler å lese dem i rekkefølge, men jeg er sannelig ikke helt sikker på om det er nødvendig.

Rekkefølgen er Myren, Gravstille, Røsten og Vannet.

Jeg har kanskje spurt før, men vet du om det kommer ny bok snart? Kanskje det finnes noen på islandsk som bare venter på å bli oversatt....? :)

Skrevet

Jeg har kanskje spurt før, men vet du om det kommer ny bok snart? Kanskje det finnes noen på islandsk som bare venter på å bli oversatt....? :)

Det vet jeg dessverre ikke og akkurat nå har jeg sommerferie og gidder ikke sjekke heller! ;o)))

hare1365380455
Skrevet

Det vet jeg dessverre ikke og akkurat nå har jeg sommerferie og gidder ikke sjekke heller! ;o)))

:-O

Hihi... Vi får heller komme tilbake til det!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg anbefaler også denne forfatteren! Les bøkene i rekkefølge. Jeg begynte med Gravstille som er nummer to, men les Myren først du. Gled deg og fortell hva du syntes! :D

Takk for svar! Har vært på ferie, derfor sent svar fra meg. :) Skal hente siste ukes post i dag, og da regner jeg med at bøkene jeg bestilte har kommet. Bestilte de to første. :)

hare1365380455
Skrevet

Takk for svar! Har vært på ferie, derfor sent svar fra meg. :) Skal hente siste ukes post i dag, og da regner jeg med at bøkene jeg bestilte har kommet. Bestilte de to første. :)

Har du fått bøkene?

:D

Skrevet

Har du fått bøkene?

:D

Jepp, nå har jeg lest den første, synes den var ganske bra. Det var jo ikke så mye spenning om hvem som hadde myrdet fyren, som f. eks. i Nesbø sine bøker vet man jo ikke hvem det er før på de siste sidene. Men likevel ganske bra bok. :) Skal begynne på den neste i dag om jeg får tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...