pærebrus Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Fortsetter litt på tråden som var for noen dager siden der jeg fikk tips om denne forfatteren. Ble litt nysgjerrig, og har tenkt å bestille noen bøker. Men har det noe å si hvilken man leser først og sist? Er jo ofte slik at det er best å begynne på bok nr 1 selv om det ikke er en historie som fortsetter, fordi en blir gradvis kjent med personene i boka. Er det slik her? Hvilken bok burde jeg i tilfelle lese først? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Myren er den første og jeg anbefaler å lese dem i rekkefølge, men jeg er sannelig ikke helt sikker på om det er nødvendig. Rekkefølgen er Myren, Gravstille, Røsten og Vannet. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Jeg anbefaler også denne forfatteren! Les bøkene i rekkefølge. Jeg begynte med Gravstille som er nummer to, men les Myren først du. Gled deg og fortell hva du syntes! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Myren er den første og jeg anbefaler å lese dem i rekkefølge, men jeg er sannelig ikke helt sikker på om det er nødvendig. Rekkefølgen er Myren, Gravstille, Røsten og Vannet. Jeg har kanskje spurt før, men vet du om det kommer ny bok snart? Kanskje det finnes noen på islandsk som bare venter på å bli oversatt....? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har kanskje spurt før, men vet du om det kommer ny bok snart? Kanskje det finnes noen på islandsk som bare venter på å bli oversatt....? Det vet jeg dessverre ikke og akkurat nå har jeg sommerferie og gidder ikke sjekke heller! ;o))) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Det vet jeg dessverre ikke og akkurat nå har jeg sommerferie og gidder ikke sjekke heller! ;o))) :-O Hihi... Vi får heller komme tilbake til det! 0 Siter
pærebrus Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Skrevet 28. juli 2007 Jeg anbefaler også denne forfatteren! Les bøkene i rekkefølge. Jeg begynte med Gravstille som er nummer to, men les Myren først du. Gled deg og fortell hva du syntes! Takk for svar! Har vært på ferie, derfor sent svar fra meg. Skal hente siste ukes post i dag, og da regner jeg med at bøkene jeg bestilte har kommet. Bestilte de to første. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Takk for svar! Har vært på ferie, derfor sent svar fra meg. Skal hente siste ukes post i dag, og da regner jeg med at bøkene jeg bestilte har kommet. Bestilte de to første. Har du fått bøkene? 0 Siter
pærebrus Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 Har du fått bøkene? Jepp, nå har jeg lest den første, synes den var ganske bra. Det var jo ikke så mye spenning om hvem som hadde myrdet fyren, som f. eks. i Nesbø sine bøker vet man jo ikke hvem det er før på de siste sidene. Men likevel ganske bra bok. Skal begynne på den neste i dag om jeg får tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.