Gå til innhold

21 år og "hengebryster"

Anbefalte innlegg

Gjest Mona Iren

Jeg ble gravid da jeg var 19 år og fikk baby da jeg var 20. Jeg ammet datteren min i 9 mnder og nå har jeg, det jeg selv kan kalle det "hengepupper". Jeg har fått psykiske og fysiske plager p.g.a dette og ønsker å forstørre brystene mine slik at de ser naturlige ut igjen. Vet du om det er mulig å få dette kompensert av det offentlige?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/281096-21-%C3%A5r-og-hengebryster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du har fysiske plager kan jeg jo ikke uttale meg om, men jeg må innrømme at jeg skjønner ikke helt hva de fysiske plagene skulle gå ut på?

Og nei, jeg tror heller ikke du får dekket dette fra det offentlige, det du har opplevd er jo helt vanlig.

Det ble jo bare tull - At du har psykiske plager kan jo ikke jeg si noe om, men jeg lurer på hva de fysiske plagene ved å ha hengebryster er? Har det selv, de har aldri vært spesielt spretne, men kan ikke si jeg har fysiske plager av den grunn.

Og jeg tviler på at du får det dekket av det offentlige, det er noe som skjer med svært mange kvinner etter ammeperioden.

• 2 uker senere...

Dette må du betale selv! Jeg opererte mine bryster (silikon+løft) da jeg var 22 år. Brystene mine var ekstremt ulike i størrelse og fasong. Dette var den eneste måten å få dem nogenlunde like på. Jeg ble svært fornøyd med resultatet. Jeg hadde sinnsyke komplekser for puppene mine fra den dagen de begynte å vokse og til de ble operert. Ikke et menneske fikk se dem! Jeg har alikevel aldri tenkt på at det offentlige skulle dekke dette. Det kunne ikke falle meg inn. Jeg betalte det selv.

Du burde uten tvil gjøre noe med det, hvis det plager det sånn - men betal det selv :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...