Gå til innhold

endelig fått min termin!!

Anbefalte innlegg

Gjest tvilling i mage:)

eller midlertidig blir det vel..

bærer på tvillinger og er i uke 11. i følge legen min har jeg fått en termin den 10 februar-08 men da gikk han ut ifra ett vanlig svangerskap.

men nå har jo jeg tvillinger og det er blitt sagt at terminen min da vil bli tidligre.

kan jeg bære tvillinger fram til termin som ett vanlig enling svangerskap om det ikke er noe som tilsier at de må ut tidligre?

elsker magen min!! er begynnt med mamma klær allerede:) sprøtt:P

har ikke hatt noen kvalme ennda heller. bare vonde bryster:)

skal inn til ul om ca.5uker visstnok...det er jyvelig lenge til det!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/281136-endelig-f%C3%A5tt-min-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med din fastsatte termin, er jo kjempespennende med tvillinger da. Min termin er den 15.februar. Men jeg har nok bare en i magen, men har jo ikke hatt noe UL enda, så sikker kan man jo ikke være. Vi får krysse fingre for at vi slipper billig unna kvalmen begge to :-)

Gratulerer så masse:)

Hvordan vet du det er tvillinger?? Ul?

Lurer litt på dette selv.. men tviler egentlig!! :) Men lov å håpe:)

Lykke til:)

svarte deg tidligre på det.

fant det ut på legevakta da de tok ul på meg.grunnet hoven blære,

så jeg er 100% på at det er tvillinger:)

litt dumt å skryte over tvillinger når det ikke er det..

Annonse

Jeg gikk til uke 38+2 før riene satte inn og tvillingene ble født.

og fødselen gikk greit?

har to barn fra før og fødslene gikk som en drøm. må ærlig si at jeg gruer meg litt. ser for meg at alt i dette svangerskapet vil bli tyngre,.. og lengre.. men det er vel kanskje ikke slik?

Gratulerer med din fastsatte termin, er jo kjempespennende med tvillinger da. Min termin er den 15.februar. Men jeg har nok bare en i magen, men har jo ikke hatt noe UL enda, så sikker kan man jo ikke være. Vi får krysse fingre for at vi slipper billig unna kvalmen begge to :-)

fant ut at jeg var med tvillinger ganske tidlig da jeg var på legevakten og tok ul pga sterk uvi.så det ble litt artig:)

dette skal gå så bra vettø:)

lykke til!!

Man tar da aldri UL ved unrinveisinfeksjon...

jeg hadde sterk uvi og klarte ikke å gå på do så jeg tok meg en tur til legevakten.

de kjente på magen min og mente at jeg var så hoven rundt blæren og tok dermed ul for å se hva som gjorde det så hovent..

dermed fant de ut at jeg var gravid,noe jeg ikke visste selv engang.

ble sendt hjem med penecilinkur og en glad melding:)

(at jeg var hoven rundt urinblæren hadde ikke noe med at jeg var gravid. jeg hadde en kraftig uvi)

svarte deg tidligre på det.

fant det ut på legevakta da de tok ul på meg.grunnet hoven blære,

så jeg er 100% på at det er tvillinger:)

litt dumt å skryte over tvillinger når det ikke er det..

Har ikke fått svar på det tidligere:) Men gratulerer!!

fant ut at jeg var med tvillinger ganske tidlig da jeg var på legevakten og tok ul pga sterk uvi.så det ble litt artig:)

dette skal gå så bra vettø:)

lykke til!!

Foreløpig har jeg vært i strålende form, med lavt blodtrykk (og påfølgende svimmelhet, som egentlig ikke er så bra). Men ifølge legen er det ikke farlig så lenge jeg ikke begynner å besvime. Får reise meg sakte etter å ha lekt med snuppa på 2 år, for av og til må en ned på gulvet da en har små, som snart blir store ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...