solstråle Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hei. Jeg har nå bestemt meg for å få en bryst operasjon, men har mange spørsmål jeg trenger svar på for å få satt igang prosessen. Jeg lurer på om noen kan anbefale noen gode klinikker i Stavanger/Sandnes området, eller om jeg bør dra bort for å få fikset puppene. Noen tips til gode klinikker?? Spørsmål nr to er om det går an å få dekket en brystoperasjon? Jeg er mindre enn AA og har alltid slitt med dette, og om man må ha dokumentert dette? Hvor søker man? Trygdekontor? Og om man kan få dekket hele eller deler av beløpet, og evt. reisekostnader. Det siste spørsmålet er om jeg trenger henvisning til operasjon, eller om det gjøres uten, og om det har noen hensikt med henvisning??? Har snakket med legen om brystoperajon, men han sa ingenting om hevisning eller dekning av kostnader. Jeg takker på forhånd for svar! :-)) Og håper at noen kan hjelpe meg!!!! Så jeg kan få sette igang prosessen. Klems ei som nå e klar for nye pupper..... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281203-jeg-trenger-noe-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.