Gjest hello! Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er en jente på 19 år som har møtt en gutt på Internett, i løpet av to måneder med konstant snakking hver dag og mesteparten av nattet, har jeg rukket og bli kjempe forelsket, glad i og veldig avhengig av han…og han av meg. Alt faller helt naturlig og vi snakker om alt mellom himmel og jord… blant annet framtide vår sammen, stoler helt og holdent på hverandre. Han har hatt en veldig tung oppvekst og opplevd mye som ingen noen gang fortjener å oppleve, det er sånne ting som man egentlig ikke snakker om, så er veldig stolt og beæret over at han stoler så mye på meg at han kan fortelle ting som ikke engang hans nærmeste venner vet engang. Jo mer vi snakker jo flere likheter finner vi og vi blir mer og mer oppslukt i hverandre. Vi har bestemt oss for at vi skal møtes så fort som mulig, men siden det er så mye fra fortiden som han plages med enda så passer jeg egentlig ikke inn i livet hans, så har lovet å vente på han til han er klar og det kommer jeg til å gjøre også. For han ønsker ikke å miste meg og jeg ønsker ikke å miste han. Vi har valt og ikke ta i bruk telefon siden dette kompliserer hele forholdet før det har startet, noe som er greit, bortsett fra at jeg er en person som bekymrer meg ganske mye, så jeg bli veldig redd hvis han ikke er her, slik som nå, han har vært borte i to dager og det er helt ulikt han, han kommer bestandig innom for å si at han ikke kommer til å være her på en stund…så nå er jeg ganske redd for at jeg skal miste han å at han har gått lei av megL Tror du det en mulighet for dette eller kan det bare være at han trenger litt tid for seg selv?? Jo nærmere vi kommer det at vi skal møtes, som ikke er så lenge til…blir jeg mer og mer redd for å miste han og tviler mer og mer på meg selv. Hva har jeg egentlig gitt meg ut på?? Er dette noe å satse på?? (jeg tror det selv, men ønsker en annen persons synsvinkel) På forhånd takk for svaret:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281229-forelskelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrikke67 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tja, to av mine venninner har truffet mannen i deres liv på internett!! De er fornøyde de! Men jeg blir litt skeptisk når du skriver at han ikke er klar til å møte deg ennå. Virker som han har veldig mye i "bagasjen"? En tøff fortid kan prege en person, slik at vedkommende får mange "hang-ups", og da kan de være litt vanskelig å leve sammen med. Men kan godt hende at han er et helt supert valg!! LYkke til=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281229-forelskelse/#findComment-2262776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
january88 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tja, to av mine venninner har truffet mannen i deres liv på internett!! De er fornøyde de! Men jeg blir litt skeptisk når du skriver at han ikke er klar til å møte deg ennå. Virker som han har veldig mye i "bagasjen"? En tøff fortid kan prege en person, slik at vedkommende får mange "hang-ups", og da kan de være litt vanskelig å leve sammen med. Men kan godt hende at han er et helt supert valg!! LYkke til=) Han har en del i bagasjen ja, men han har fortalt ganske åpent om dette selv om det er veldig tungt for han... Det er vel et tegn på at han stoler på meg og at han ønsker noe mer eller? Gjør et forsøk og håper at han er den rette:) føles slik akkurat nå, men tviler litt siden det er via internett... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281229-forelskelse/#findComment-2262778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg synes det er litt rart at han sier at han ikke kan møte deg nå, men han kan møte deg "veldig snart". Hva er veldig snart? Og hvor lenge skal du vente? Du skriver at du er kjempe forelsket men jeg må innrømme at jeg har vanskeligheter for å forstå det. Jeg er sånn at jeg tror ikke tror at en ordentlig forelskelse virkelig kan oppstå dersom man ikke en gang har møttes, eller en gang har snakket på telefon. Du skriver også at du er glad for at han åpner seg sånn for deg, men husk at det er mye enklere å åpne seg for en person man ikke kjenner. Hvis jeg var deg ville jeg prøvd å roe det litt ned, det kan hende at han bare trenger en person å prate med (og da er jo du perfekt), eller det kan såklart hende han er ute etter noe seriøst. Men ta en dag om gangen :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281229-forelskelse/#findComment-2262926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hello! Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg synes det er litt rart at han sier at han ikke kan møte deg nå, men han kan møte deg "veldig snart". Hva er veldig snart? Og hvor lenge skal du vente? Du skriver at du er kjempe forelsket men jeg må innrømme at jeg har vanskeligheter for å forstå det. Jeg er sånn at jeg tror ikke tror at en ordentlig forelskelse virkelig kan oppstå dersom man ikke en gang har møttes, eller en gang har snakket på telefon. Du skriver også at du er glad for at han åpner seg sånn for deg, men husk at det er mye enklere å åpne seg for en person man ikke kjenner. Hvis jeg var deg ville jeg prøvd å roe det litt ned, det kan hende at han bare trenger en person å prate med (og da er jo du perfekt), eller det kan såklart hende han er ute etter noe seriøst. Men ta en dag om gangen :-) Snart er veldig snart som i om en måned eller to, men kan selvsakt bli lenger, men snakkes ikke om ett eller flere år nei... Har tenkt tanken jeg også, men har slått meg litt bort fra det. Han ønsker egentlig ikke å fortelle alt, vil ikke blande meg inn i alt som har hendt... så eneste grunnen til at han forteller er at han ikke vil miste meg og at jeg ikke skal tro at jeg har gjort eller sakt noe galt i perioder hvor han har det ondt og er litt stille. Men takk for svar og din mening, skal følge rådet med å ta en dag av gangen:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281229-forelskelse/#findComment-2262943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg skal være helt ærlig... Jeg tror ikke man kan forelske seg i noen man ikke har møtt eller i hvert fall snakket med. Chatting er annerledes enn å se noen, høre de, føle de. Det kan gi deg en idè om dette er en person du er interessert i, om dere har sammenfallende interesser/meninger osv. Men det er lett å framstå som noe man ikke er over tekstbasert kommunikasjon. Selv om du mener du har disse sterke følelsene, så tror jeg ikke de er ordentlig -virkelige- før dere har møtt hverandre. Det beste for dere begge nå er å roe litt ned, tror jeg. Ta noen forbehold, for å beskytte deg selv og han. Si at du virkelig liker han og at du gleder deg veldig til å treffe han. Å planlegge videre utover det, i all seriøsitet, er nok ikke så veldig lurt og kan fort ende med stor skuffelse. I tillegg anbefaler jeg på det sterkeste at dere snakker sammen på telefon før dere møtes, det vil gjøre det litt lettere å forholde seg til hverandre når dere sitter ovenfor den andre. Angående at han har vært fraværende et par dager... Jeg vet ikke hvorfor, selvfølgelig. Og når du ikke kan kontakte han på telefon er det mye vanskeligere å finne det ut. Han er nok bare litt opptatt, men du kan ikke gjøre annet enn å vente. Og du... inntil han vil møte deg: Lev livet ditt. Ikke sett det på vent for noen du ikke har truffet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281229-forelskelse/#findComment-2262992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Det er mange som møter kjæresten på internett i disse internett-tider. Jeg gjorde ikke det, men selv ville jeg nok satset på å møtt vedkommende så snart som mulig for å finne ut av om han var noe å satse på. Husk å fortell noen om det når dere skal møtes og møt hverandre på et offentlig sted. Uansett hvor mye du synes han virker til å stole på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281229-forelskelse/#findComment-2263117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.