Gjest "sypika" Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Jeg mener stoff man syr på, altså;-).. Kjøpte i går flere meter stoff for å lage sengehimmel til min sønn, men angrer fælt i dag. Overraskende yrt ble det og, jeg har ingen erfaring med den salgs og hadde glemt å forhøre meg om meterprisen.. Dama klippa et svært stykke til meg. Kan man bytte stoff når det er klippa i et stykke? 0 Siter
Helmi Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Det tviler jeg sterkt på. Stoff går jo ned i verdi, kan du si, når det først er klippet i det. Skal godt gjøres at en annen kunde skal ha akkurat samme mengden. Men...det går jo alltids an å spørre 0 Siter
Gjest syersken Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har solgt både bekledningsstoff, gardinstoff, møbelstoff osv. og vi byttet aldri inn igjen stoff som var kjøpt som metervare. Selvfølgelig byttet vi hvis det var feil i stoffet eller hvis vi hadde gjort en feil i oppmålingen. Tviler derfor på at du får byttet, men du kan jo selge det til redusert pris til noen. Heng opp en lapp f.eks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.