Gå til innhold

Hjelp!! Kan man bytte stoff?

Anbefalte innlegg

Gjest "sypika"
Skrevet

Jeg mener stoff man syr på, altså;-).. Kjøpte i går flere meter stoff for å lage sengehimmel til min sønn, men angrer fælt i dag. Overraskende yrt ble det og, jeg har ingen erfaring med den salgs og hadde glemt å forhøre meg om meterprisen.. Dama klippa et svært stykke til meg. Kan man bytte stoff når det er klippa i et stykke?

Skrevet

Det tviler jeg sterkt på. Stoff går jo ned i verdi, kan du si, når det først er klippet i det. Skal godt gjøres at en annen kunde skal ha akkurat samme mengden. Men...det går jo alltids an å spørre

Gjest syersken
Skrevet

Jeg har solgt både bekledningsstoff, gardinstoff, møbelstoff osv. og vi byttet aldri inn igjen stoff som var kjøpt som metervare. Selvfølgelig byttet vi hvis det var feil i stoffet eller hvis vi hadde gjort en feil i oppmålingen.

Tviler derfor på at du får byttet, men du kan jo selge det til redusert pris til noen. Heng opp en lapp f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...