Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei..

jeg vet det er visse muligheter for at jeg kan være gravid.. jeg har kjøpt graviditets test, det jeg lurer på er hvor lenge jeg skal vente med å ta den for å få sikkert resultat? 'forrige gang det er muligheter for at befruktning kan ha forekommet er en uke siden.. svar fort! jeg er bekymret...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28140-hvor-lenge-m%C3%A5-jeg-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 måneder senere...

hei..

det svaret hjelper ikke meg så mye. jeg har nemlig aldri regelmessig mens, og derfor er det veldig vanskelig å beregne når dette eventuelt skulle ha vært...

mvh ordliste

Er i samme situasjon. Jeg har nå i 2-3 uker vært plaget av kvalme på morgenen, og bryster som holder på å eksplodere. Hadde en kort blødning for 3 uker siden uten smerter (dette er ulikt i forhold til mine menstruasjonsmerter da disse i høy grad er tilstedeværende) Jeg tok en test for ca. 1 mnd. siden og den var negativ. Da syklusene mine varierer fra 2 til 3 måneder blir dette med å ta test etter forventet menstruasjon temmelig håpløst. Før jeg tok testen for 1 mnd siden hadde jeg tatt test jevnlig, men til slutt gidder man nesten ikke fordi man blir så stressa, skuffa og lei. Derfor har jeg nå ikke tatt noen flere tester selv om jeg har flere symptomer som kan peke i retning av at jeg er gravid.

Hilsen Brynhild

hei..

det svaret hjelper ikke meg så mye. jeg har nemlig aldri regelmessig mens, og derfor er det veldig vanskelig å beregne når dette eventuelt skulle ha vært...

mvh ordliste

Er i samme situasjon. Jeg har nå i 2-3 uker vært plaget av kvalme på morgenen, og bryster som holder på å eksplodere. Hadde en kort blødning for 3 uker siden uten smerter (dette er ulikt i forhold til mine menstruasjonsmerter da disse i høy grad er tilstedeværende) Jeg tok en test for ca. 1 mnd. siden og den var negativ. Da syklusene mine varierer fra 2 til 3 måneder blir dette med å ta test etter forventet menstruasjon temmelig håpløst. Før jeg tok testen for 1 mnd siden hadde jeg tatt test jevnlig, men til slutt gidder man nesten ikke fordi man blir så stressa, skuffa og lei. Derfor har jeg nå ikke tatt noen flere tester selv om jeg har flere symptomer som kan peke i retning av at jeg er gravid.

Hilsen Brynhild

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...