Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg litt...

Jeg venter "noe" i posten i morgen fra samboeren, og lurer fælt på hva det er. Hjelp meg gjerne og gjett, folkens! :-)

Jeg håper på billetter til en safaritur i Afrika, men det er heller usannsynlig...

Skrevet

en lang tynn ting? neida ;) Jeg tror du får en bok! ;)

Skrevet

Knis, billetter på Danskebåten så du kommer deg hjem på ferie :o)

Skrevet

en lang tynn ting? neida ;) Jeg tror du får en bok! ;)

Bok er en mulighet. Jeg hadde egentlig tenkt å bruke sommeren på å lese litt mer. Hva skulle den lange tynne tingen være? :-)

Skrevet

Knis, billetter på Danskebåten så du kommer deg hjem på ferie :o)

Kanskje han har fått tak i sånn et gratis minicruise.. Det må være den verste gaven jeg kan tenke meg å få.

Men om han vil overraske meg med en hjemtur til i sommerferien blir jeg glad! :-)

Skrevet

Bok er en mulighet. Jeg hadde egentlig tenkt å bruke sommeren på å lese litt mer. Hva skulle den lange tynne tingen være? :-)

eh...en hårbørste? :)

Skrevet

Kanskje han har fått tak i sånn et gratis minicruise.. Det må være den verste gaven jeg kan tenke meg å få.

Men om han vil overraske meg med en hjemtur til i sommerferien blir jeg glad! :-)

Da må du skrive hva du fikk i morgen :o)

Skrevet

Dere skal sikkert en tur til london :) Kunne det vært noe?

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Han spurte på SMS i dag om jeg hadde fått noe. Det hadde jeg jo ikke, så jeg regner sterkt med at overraskelsen kommer i morgen. Nå har jeg grublet så mye over det at jeg nok blir litt skuffet om det bare kommer et postkort.

Skrevet

Dere skal sikkert en tur til london :) Kunne det vært noe?

Det kunne absolutt vært noe! :-) Vi en liten London-bok i bokhylla også, selv om vi aldri har vært der.

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Han spurte på SMS i dag om jeg hadde fått noe. Det hadde jeg jo ikke, så jeg regner sterkt med at overraskelsen kommer i morgen. Nå har jeg grublet så mye over det at jeg nok blir litt skuffet om det bare kommer et postkort.

Det hadde jeg synes var krise etterat du har tenkt og tenkt på hva det kan være ;o)

Skrevet

Det hadde jeg synes var krise etterat du har tenkt og tenkt på hva det kan være ;o)

Ikke sant... :-)

Skrevet

Jeg fikk et postkort bare. Men det var et postkort med en slags invitasjon til ferie "en eller annen gang" til det stedet kortet var fra. :-)

Skrevet

Jeg fikk et postkort bare. Men det var et postkort med en slags invitasjon til ferie "en eller annen gang" til det stedet kortet var fra. :-)

Skjedlig 'a. Han kunne vel hatt litt mer fantasi *trøster*

Skrevet

Skjedlig 'a. Han kunne vel hatt litt mer fantasi *trøster*

*tar i mot trøsten* Sånn som jeg hadde gira meg opp...

Skrevet

*tar i mot trøsten* Sånn som jeg hadde gira meg opp...

"Slem mann"

Skrevet

"Slem mann"

*forbereder spanskrøret*

Skrevet

*forbereder spanskrøret*

Det fortjener han nå, knis, eller en dagstur med danskebåten til Göteborg. Fytti, det har jeg gjort to ganger og det er ti ganger verre enn Stena Line.

Skrevet

Det fortjener han nå, knis, eller en dagstur med danskebåten til Göteborg. Fytti, det har jeg gjort to ganger og det er ti ganger verre enn Stena Line.

Hvem er det som seiler til Göteborg utenom Stena Line?

*pønske på hevn*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...