Gjest blokkert? Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Hadde en gammel kamerat som venn på facebook, men når jeg søker etter han finner jeg han ikke, navnet hans kommer altså ikke engang opp. Har han slettet segseøv fra facebook eller har han blokket meg? 0 Siter
Gjest Ønskekonserten Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Han behøver ikke å ha blokket deg, bare strammet inn på sine egne privecy-settings, slik at INGEN finner han ved søk. Det har jeg (av ulike grunner). Dessverre betyr det at folk jeg ønsker skal finne meg der, heller ikke "ser" meg, annet enn de som allerede er mine venner. 0 Siter
Gjest ønskekonserten Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Han behøver ikke å ha blokket deg, bare strammet inn på sine egne privecy-settings, slik at INGEN finner han ved søk. Det har jeg (av ulike grunner). Dessverre betyr det at folk jeg ønsker skal finne meg der, heller ikke "ser" meg, annet enn de som allerede er mine venner. Jeg var litt rask, ser at dere VAR venner. Da har nok slettet hele seg. 0 Siter
Gjest blokkert? Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Han behøver ikke å ha blokket deg, bare strammet inn på sine egne privecy-settings, slik at INGEN finner han ved søk. Det har jeg (av ulike grunner). Dessverre betyr det at folk jeg ønsker skal finne meg der, heller ikke "ser" meg, annet enn de som allerede er mine venner. Fikk en vennine jeg bor med til å søke etter han på facebook (hun har han ikke som venn) og han kom ikke opp så da har han nok bare slettet segselv. Jeg tror ihvertfal ikke jeg trenger ta det personlig :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.