Gå til innhold

Prinsessens Engle-skole. Hva syns du?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Jeg synes ikke det virker NOE skrullete, men SVÆRT skrullete.

Skrevet

He he, det verste er at jeg ikke ble spesielt overrasket da jeg leste artikkelen i dag tidlig. Skrullete? Ja, helt klart!!

Skrevet

Jeg synes dette er både friskt og modig av Martha!!

Husk, dere skeptikere, som håner Martha og hennes likesinnede, at for ikke så veldig lenge siden, trodde majoriteten at sola beveget seg rundt jorda, som forøvrig ble antatt å være flat...ja,ja: verden går stadig framover heldigvis, men det fordrer at noen tør å gå foran, selv om de risikerer å bli gjort til latter av de som TROR de kjenner sannheten!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg syns prosjektet i seg selv er ok, men måten de uttrykker seg på får det til å virke litt over the top for min del.

''På våre kurs kan du finne din indre kilde av sannhet og gjenoppta din naturlige kontakt med englene og det guddommelige universet.''

Skrevet

Jeg synes dette er både friskt og modig av Martha!!

Husk, dere skeptikere, som håner Martha og hennes likesinnede, at for ikke så veldig lenge siden, trodde majoriteten at sola beveget seg rundt jorda, som forøvrig ble antatt å være flat...ja,ja: verden går stadig framover heldigvis, men det fordrer at noen tør å gå foran, selv om de risikerer å bli gjort til latter av de som TROR de kjenner sannheten!

Det var da en svært så sær sammenligning.

Det var jo vitenskapelige observasjoner som lå til grunn for at jorda etter hvert ble akseptert å være rund.

Altså noe bortimot diamentralt motsatt av Mærthas overtroiske åpenbaringer.

Skrevet

Det var da en svært så sær sammenligning.

Det var jo vitenskapelige observasjoner som lå til grunn for at jorda etter hvert ble akseptert å være rund.

Altså noe bortimot diamentralt motsatt av Mærthas overtroiske åpenbaringer.

Ja - og hvem vet; en dag vil kanskje vitenskapen kunne dokumentere at engler finnes..??

Personlig har jeg ikke et forhold til engler, men jeg er ydmyk for at det er mye mellom himmel og jord som ennå ikke er kartlagt vitenskapelig, og ønsker ikke å sitte på min høye hest og dømme Marthas utspill.

Skrevet

Jeg leste ikke så mye på den siden, og jeg skjønte ikke helt greia. Skal de lære folk å snakke med engler, bokstavlig talt?

Gjest @ppel
Skrevet

Jeg syns prosjektet i seg selv er ok, men måten de uttrykker seg på får det til å virke litt over the top for min del.

''På våre kurs kan du finne din indre kilde av sannhet og gjenoppta din naturlige kontakt med englene og det guddommelige universet.''

Høres ut som om Märtha har fått hjelp av gemalen til tekstbearbeidingen! hehe...

Skrevet

Jeg synes det er kjempetøft! Hun har steget i aktelse hos meg de siste åra, og med dette utspillet stiger hun enda mer. Hun tør å følge sin egen vei, til tross for at hun veit dette kommer til å koste, og det synes jeg det står respekt av!

Og jeg må legge til at jeg definitivt trur det er mer mellom himmel og jord enn vi sanser.

Bra med mennesker som tør å være på tvers!

Gjest togli
Skrevet

Jeg synes det er kjempetøft! Hun har steget i aktelse hos meg de siste åra, og med dette utspillet stiger hun enda mer. Hun tør å følge sin egen vei, til tross for at hun veit dette kommer til å koste, og det synes jeg det står respekt av!

Og jeg må legge til at jeg definitivt trur det er mer mellom himmel og jord enn vi sanser.

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv!!

Skrevet

Enig!

Skrevet

Jeg synes ikke det virker NOE skrullete, men SVÆRT skrullete.

...at det bare er en lysfontene Martha har sett, og at hun har forvekslet denne med en engel....

Fort gjort!

Skrevet

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv!!

Da er du god;-)

Skrevet

Tror at media har blåst opp akkurat den englegreia. Sånn som jeg har skjønt det så dreier dette seg om så mye mer enn akkurat om de englene.

Et holistisk menneskesyn er ikke nødvendigvis bare dumt, å tenke mer helhetlig.

Men selvfølgelig...engleskole selger mer aviser..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...