Gjest Helle dussen Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Selv må jeg innrømme jeg syns det virker noe skrullete.... http://www.astarte-education.com/ 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Jeg synes ikke det virker NOE skrullete, men SVÆRT skrullete. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 He he, det verste er at jeg ikke ble spesielt overrasket da jeg leste artikkelen i dag tidlig. Skrullete? Ja, helt klart!! 0 Siter
Marix Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Jeg synes dette er både friskt og modig av Martha!! Husk, dere skeptikere, som håner Martha og hennes likesinnede, at for ikke så veldig lenge siden, trodde majoriteten at sola beveget seg rundt jorda, som forøvrig ble antatt å være flat...ja,ja: verden går stadig framover heldigvis, men det fordrer at noen tør å gå foran, selv om de risikerer å bli gjort til latter av de som TROR de kjenner sannheten! 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Jeg syns prosjektet i seg selv er ok, men måten de uttrykker seg på får det til å virke litt over the top for min del. ''På våre kurs kan du finne din indre kilde av sannhet og gjenoppta din naturlige kontakt med englene og det guddommelige universet.'' 0 Siter
Juneau Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Jeg synes dette er både friskt og modig av Martha!! Husk, dere skeptikere, som håner Martha og hennes likesinnede, at for ikke så veldig lenge siden, trodde majoriteten at sola beveget seg rundt jorda, som forøvrig ble antatt å være flat...ja,ja: verden går stadig framover heldigvis, men det fordrer at noen tør å gå foran, selv om de risikerer å bli gjort til latter av de som TROR de kjenner sannheten! Det var da en svært så sær sammenligning. Det var jo vitenskapelige observasjoner som lå til grunn for at jorda etter hvert ble akseptert å være rund. Altså noe bortimot diamentralt motsatt av Mærthas overtroiske åpenbaringer. 0 Siter
Marix Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Det var da en svært så sær sammenligning. Det var jo vitenskapelige observasjoner som lå til grunn for at jorda etter hvert ble akseptert å være rund. Altså noe bortimot diamentralt motsatt av Mærthas overtroiske åpenbaringer. Ja - og hvem vet; en dag vil kanskje vitenskapen kunne dokumentere at engler finnes..?? Personlig har jeg ikke et forhold til engler, men jeg er ydmyk for at det er mye mellom himmel og jord som ennå ikke er kartlagt vitenskapelig, og ønsker ikke å sitte på min høye hest og dømme Marthas utspill. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Jeg leste ikke så mye på den siden, og jeg skjønte ikke helt greia. Skal de lære folk å snakke med engler, bokstavlig talt? 0 Siter
Gjest @ppel Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Jeg syns prosjektet i seg selv er ok, men måten de uttrykker seg på får det til å virke litt over the top for min del. ''På våre kurs kan du finne din indre kilde av sannhet og gjenoppta din naturlige kontakt med englene og det guddommelige universet.'' Høres ut som om Märtha har fått hjelp av gemalen til tekstbearbeidingen! hehe... 0 Siter
musikeren Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Jeg synes det er kjempetøft! Hun har steget i aktelse hos meg de siste åra, og med dette utspillet stiger hun enda mer. Hun tør å følge sin egen vei, til tross for at hun veit dette kommer til å koste, og det synes jeg det står respekt av! Og jeg må legge til at jeg definitivt trur det er mer mellom himmel og jord enn vi sanser. Bra med mennesker som tør å være på tvers! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Jeg synes det er kjempetøft! Hun har steget i aktelse hos meg de siste åra, og med dette utspillet stiger hun enda mer. Hun tør å følge sin egen vei, til tross for at hun veit dette kommer til å koste, og det synes jeg det står respekt av! Og jeg må legge til at jeg definitivt trur det er mer mellom himmel og jord enn vi sanser. Bra med mennesker som tør å være på tvers! Akkurat som jeg skulle skrevet det selv!! 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Jeg synes det er kjempetøft! Hun har steget i aktelse hos meg de siste åra, og med dette utspillet stiger hun enda mer. Hun tør å følge sin egen vei, til tross for at hun veit dette kommer til å koste, og det synes jeg det står respekt av! Og jeg må legge til at jeg definitivt trur det er mer mellom himmel og jord enn vi sanser. Bra med mennesker som tør å være på tvers! Enig! 0 Siter
meimei Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Jeg synes ikke det virker NOE skrullete, men SVÆRT skrullete. ...at det bare er en lysfontene Martha har sett, og at hun har forvekslet denne med en engel.... Fort gjort! 0 Siter
musikeren Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Akkurat som jeg skulle skrevet det selv!! Da er du god;-) 0 Siter
vanilje Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Tror at media har blåst opp akkurat den englegreia. Sånn som jeg har skjønt det så dreier dette seg om så mye mer enn akkurat om de englene. Et holistisk menneskesyn er ikke nødvendigvis bare dumt, å tenke mer helhetlig. Men selvfølgelig...engleskole selger mer aviser.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.