candyqueen_83 Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Banan, pisket krem og bringebærsyltetøy ) Er godt med valnøtter i også om alle tåler det. Eller ferskenbiter. 0 Siter
Gjest Timiti Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Et lag med pisket krem og bringebærsyletøy. Et lag med pisket krem og banan (most). 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Et lag med pisket krem og bringebærsyletøy. Et lag med pisket krem og banan (most). banan er godt, men blir den ikke brun? 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Banan, pisket krem og bringebærsyltetøy ) Er godt med valnøtter i også om alle tåler det. Eller ferskenbiter. blander du syltetøyet i kremen før du smører på, eller smører du på syltetøy og så krem? 0 Siter
Gjest Timiti Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 banan er godt, men blir den ikke brun? Blir ikke brun om kaka står kaldt. Dessuten skjules det jo av kremen. 0 Siter
Helmi Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Banan, pisket krem og bringebærsyltetøy ) Er godt med valnøtter i også om alle tåler det. Eller ferskenbiter. Hvis de tåler marsipan tåler de vel nøtter generelt? Altså...marsipan er jo ikke noe for nøtteallergikere... Men: ikke alle liker most banan... Vaniljekrem og jordbær er godt i kake 0 Siter
Gjest kvinne 46 Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Eg bruker: Bringebærsyltetøy blanda i krem. Krokan, bringebærsyltetøy og fersken blanda i krem. Eitt lag aprikoskompott i krem og eitt lag vanilje el- romkrem. Eitt lag most banan i vanilje/krem, eitt lag marengs + eit strøk smelta sjokolade + vanilje/krem 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Vaniljekrem, valnøtter og bringerbærsyltøy hvis det er til minstemann eller meg. Vanlig krem med bringbærsyltetøy og banan hvis det er til de to største. 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Vet ikke om du har denne siden her ? Men den er helt toppers hvis det står "litt stille" på bakefronten http://www.detsoteliv.no 0 Siter
birdie Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Vaniljekrem, valnøtter og bringerbærsyltøy hvis det er til minstemann eller meg. Vanlig krem med bringbærsyltetøy og banan hvis det er til de to største. Du og minsten får godkjent. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Du og minsten får godkjent. Ja, kan du skjønne at de store ikke liker slik kake? Utrolig, det som er så godt. 0 Siter
birdie Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Ja, kan du skjønne at de store ikke liker slik kake? Utrolig, det som er så godt. Skjønner ikke hva det er som gjør banan så populært i kremkaker.. Egentlig er jeg mest glad i en variant søstra mi pleier å diske opp med, hun bruker frosne, usukrede bær og vaniljekrem. Bærene legges rett på bunnen, slik at når de tiner dynker de samtidig kaka. Selve kakebunnen og vaniljekremen pluss vanlig krem gjør jo smaken mer enn søt nok uten at man må kjøre på med banan eller ananas i lake eller hva nå enn folk tyr til. 0 Siter
birdie Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Hvis de tåler marsipan tåler de vel nøtter generelt? Altså...marsipan er jo ikke noe for nøtteallergikere... Men: ikke alle liker most banan... Vaniljekrem og jordbær er godt i kake Min mor er nøtteallergiker men tåler greit mandler. Tror ikke mandler er så slemt for allergikere generelt. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Til marsipankake synes jeg det er krem og syltetøy som hører hjemme, bringebærsyltetøy. Hvis du mener vanlig bløtkake; krem og annanas. Eventuelt friske/frosne opptinte bær. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Skjønner ikke hva det er som gjør banan så populært i kremkaker.. Egentlig er jeg mest glad i en variant søstra mi pleier å diske opp med, hun bruker frosne, usukrede bær og vaniljekrem. Bærene legges rett på bunnen, slik at når de tiner dynker de samtidig kaka. Selve kakebunnen og vaniljekremen pluss vanlig krem gjør jo smaken mer enn søt nok uten at man må kjøre på med banan eller ananas i lake eller hva nå enn folk tyr til. Vaniljekrem er da langt søtere enn annanas og banan. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Eg bruker: Bringebærsyltetøy blanda i krem. Krokan, bringebærsyltetøy og fersken blanda i krem. Eitt lag aprikoskompott i krem og eitt lag vanilje el- romkrem. Eitt lag most banan i vanilje/krem, eitt lag marengs + eit strøk smelta sjokolade + vanilje/krem Litt av en kake! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Hvis de tåler marsipan tåler de vel nøtter generelt? Altså...marsipan er jo ikke noe for nøtteallergikere... Men: ikke alle liker most banan... Vaniljekrem og jordbær er godt i kake Mandler er ikke det samme som nøtter. :-) 0 Siter
birdie Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Vaniljekrem er da langt søtere enn annanas og banan. Ja, det er jo det jeg sier - skjønner ikke pointet med å ha banan i _tillegg_. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Skjønner ikke hva det er som gjør banan så populært i kremkaker.. Egentlig er jeg mest glad i en variant søstra mi pleier å diske opp med, hun bruker frosne, usukrede bær og vaniljekrem. Bærene legges rett på bunnen, slik at når de tiner dynker de samtidig kaka. Selve kakebunnen og vaniljekremen pluss vanlig krem gjør jo smaken mer enn søt nok uten at man må kjøre på med banan eller ananas i lake eller hva nå enn folk tyr til. Den kaka hørtes god ut da ) Ikke snakk om ananas da og at folk dynker bunnen med laken :oO. Da er det bedre med banan og rosa bringebærkrem selv om jeg ikke er så glad i det heller. Og i gamle dager brukte alle fruktcoctail. Fysj. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.