womanious Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Jeg og samboern skal gifte oss neste år, siden vi begge har vært gift før vil vi ikke ha no oppstuss så vi har tenkt å stikke av og gifte oss i all hemmelighet på en ambassade. MEN, jeg har sett på listen over ambassader som har vigsel og aner ikke hvilken vi bør velge. Har noen her tips om hvilket land det er ålreit å feire et hemmelig bryllup i? :-) Så synd at amb i London og Dublin ikke har vigsel :-( Vi har ikke tenkt å reise lenger enn til Europa (vil ikke gifte meg i Roma, Madrid, Lisboa eller Paris) og da er de aktuelle ambassadene: Ambassaden i Ankara, Brussel, København, Warszawa, Beograd, Berlin, Haag, Hamburg, Stockholm Evt: Ambassaden i Moskva Generalkonsulatet St. Petersburg Tar også gjerne i mot andre tips om hvordan gjøre bryllupet spesielt i utlandet! 0 Siter
willow Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 søstra mi gifta seg på ambassaden i iparis, og hadde middag i eiffeltårnet etterpå. de hadde kun med seg sine foreldre. bildene derfra er flotte tror de fikk samvittighetsbøtte av folk etterpå, fordi de hadde to fester og et bunadsbryllup (velsignelse) etterpå det igjen. skjønner godt at dere vil stikke av, min forlovede og jeg vurderer faktisk det samme, da til thailand med sjømannskirken. 0 Siter
Gjest Denja Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Her har de i hvertfall en flott ambassade (jeg giftet meg i ballsalen på det øverste bildet): http://forbruker.no/bolig/trendoginterior/article1682650.ece men dere må ha visum, og bra hotell i Moskva er dyrt. 0 Siter
womanious Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 Hvorfor ikke Roma, Paris, etc.? Grunnen til at jeg ikke vil gifte meg på amb i Paris er fordi jeg ikke liker Paris, amb i Roma er det så mange som gjør, i Lisboa ble jeg forlovet i sin tid og Madrid liker jeg heller ikke så godt.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.