Gå til innhold

Gifte seg på ambassade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboern skal gifte oss neste år, siden vi begge har vært gift før vil vi ikke ha no oppstuss så vi har tenkt å stikke av og gifte oss i all hemmelighet på en ambassade. MEN, jeg har sett på listen over ambassader som har vigsel og aner ikke hvilken vi bør velge. Har noen her tips om hvilket land det er ålreit å feire et hemmelig bryllup i? :-) Så synd at amb i London og Dublin ikke har vigsel :-( Vi har ikke tenkt å reise lenger enn til Europa (vil ikke gifte meg i Roma, Madrid, Lisboa eller Paris) og da er de aktuelle ambassadene:

Ambassaden i Ankara, Brussel, København, Warszawa, Beograd, Berlin, Haag, Hamburg, Stockholm

Evt:

Ambassaden i Moskva

Generalkonsulatet St. Petersburg

Tar også gjerne i mot andre tips om hvordan gjøre bryllupet spesielt i utlandet!

Fortsetter under...

Skrevet

søstra mi gifta seg på ambassaden i iparis, og hadde middag i eiffeltårnet etterpå. de hadde kun med seg sine foreldre. bildene derfra er flotte ;) tror de fikk samvittighetsbøtte av folk etterpå, fordi de hadde to fester og et bunadsbryllup (velsignelse) etterpå det igjen. skjønner godt at dere vil stikke av, min forlovede og jeg vurderer faktisk det samme, da til thailand med sjømannskirken.

Skrevet

Hvorfor ikke Roma, Paris, etc.?

Grunnen til at jeg ikke vil gifte meg på amb i Paris er fordi jeg ikke liker Paris, amb i Roma er det så mange som gjør, i Lisboa ble jeg forlovet i sin tid og Madrid liker jeg heller ikke så godt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...