Gå til innhold

Er rødhårede villere i senga enn andre?

Anbefalte innlegg

Gjest Gurojenta

Merkelig spørsmål kanskje, men er det noe i det? Er det bare en myte eller stemmer det at rødhårede mennesker tør å slippe seg litt mer løs? Har selv aldri hatt en rødhåret mann i senga, så vet ikke noe om menn innenfor dette. Men gjelder det bare for kvinner eller gjelder det både kvinner og menn?

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

40

• Lillemus

8

• Babette

6

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest secretfornow

jeg er rødhåret, og helt ærlig så aner jeg ikke. føler meg ikke spesielt vill, men så er jeg ganske strengt oppdratt og har en del issues. sånt kommer nok ganske mye mer ann på hvordan man er oppdratt i forhold til seksuelle ting (hos oss var det en ikke-ting).

Gjest Gurojenta

jeg er rødhåret, og helt ærlig så aner jeg ikke. føler meg ikke spesielt vill, men så er jeg ganske strengt oppdratt og har en del issues. sånt kommer nok ganske mye mer ann på hvordan man er oppdratt i forhold til seksuelle ting (hos oss var det en ikke-ting).

Ja, jeg vil jo kanskje tro det er en myte jeg også. Men jeg er selv rødhåret og har fått høre noen ganger at jeg er "villere" enn andre. Så det kan jo hende at det på generell basis stemmer.

Annonse

Dette har jeg også hørt, men om det er noe i det skal vel mye til. Det er jo rart hvis hårfargen skal ha noe å si på hvor vill man er i senga.

Det er nok helt andre forhold som er årsaken til det.

Men kanskje jeg burde prøve en rødhåring for å teste det ut?

Gjest Gurojenta

Dette har jeg også hørt, men om det er noe i det skal vel mye til. Det er jo rart hvis hårfargen skal ha noe å si på hvor vill man er i senga.

Det er nok helt andre forhold som er årsaken til det.

Men kanskje jeg burde prøve en rødhåring for å teste det ut?

Fisker du etter noe? hehe

Jeg er nok enig i det du skriver også. Rart om det skulle være noe i det, men det har nå kommet meg til gode at folk har trodd det uansett så.

Fisker du etter noe? hehe

Jeg er nok enig i det du skriver også. Rart om det skulle være noe i det, men det har nå kommet meg til gode at folk har trodd det uansett så.

Så du er rødhåret? Jeg har ikke lest hele tråden ennå, så hvis det er nevnt så visste jeg ikke det da jeg skrev innlegget.

Fisker? jeg er jo fisk:-) Husk at fisker er gode elskere, hehe.

Hvis en noe blir sagt ofte nok så blir det en sannhet tilslutt og hvis alle tror at rødhårede er gode i senga så blir det slik:-)

Gjest Gurojenta

Så du er rødhåret? Jeg har ikke lest hele tråden ennå, så hvis det er nevnt så visste jeg ikke det da jeg skrev innlegget.

Fisker? jeg er jo fisk:-) Husk at fisker er gode elskere, hehe.

Hvis en noe blir sagt ofte nok så blir det en sannhet tilslutt og hvis alle tror at rødhårede er gode i senga så blir det slik:-)

Så uskyldig og akk så sjarmerende... ;)

Neida, men rødhåret er jeg ja (desverre egentlig). Men greit for meg om myten blir en sannhet, kan være greit å være litt "attraktiv" til tider.

Så uskyldig og akk så sjarmerende... ;)

Neida, men rødhåret er jeg ja (desverre egentlig). Men greit for meg om myten blir en sannhet, kan være greit å være litt "attraktiv" til tider.

Men rødhåret er da sexy? Så det bør da ikke være noe å si dessverre for.

Men rødhåret kan være så mangt det også, noen er lyserøde, andre er mørkerøde osv.

Hvordan er din farge?

Nå har jeg lest hele tråden.-)

Gjest Gurojenta

Men rødhåret er da sexy? Så det bør da ikke være noe å si dessverre for.

Men rødhåret kan være så mangt det også, noen er lyserøde, andre er mørkerøde osv.

Hvordan er din farge?

Nå har jeg lest hele tråden.-)

Min farge er nok skikkelig "rødbrun", veldig naturlig. Ikke knall, ikke for lys. Vil si den er brun med rødlig skjær.

Har aldri likt fargen min, mange som ikke liker rødhårede vet du. Men det er ikke så viktig, noen menn skal jo bare ha rødhårede også.

Annonse

Min farge er nok skikkelig "rødbrun", veldig naturlig. Ikke knall, ikke for lys. Vil si den er brun med rødlig skjær.

Har aldri likt fargen min, mange som ikke liker rødhårede vet du. Men det er ikke så viktig, noen menn skal jo bare ha rødhårede også.

Mørk rød, med rødlig skjær er jo pent.

Det vil alltid være noen som ikke liker rødt hår, men det er de som ikke liker lyst eller sort eller en annen farge også.

Hvorfor bry seg med de som ikke liker det? Konsentrer deg heller om de som liker det.-)

Gjest Gurojenta

Mørk rød, med rødlig skjær er jo pent.

Det vil alltid være noen som ikke liker rødt hår, men det er de som ikke liker lyst eller sort eller en annen farge også.

Hvorfor bry seg med de som ikke liker det? Konsentrer deg heller om de som liker det.-)

Joda, hver sin smak. Heldigvis egentlig. Får ikke gjort så mye fargen allikevel...

Gjest Gurojenta

Naturlig er best synes jeg, det gir det beste inntrykket. Liker ikke så mye fusk og fanteri.

Du er sikkert ei pen jente. Langt eller kort hår da?

Midt i mellom. Det er praktisk med kort hår, men har nå valgt å ha halvlangt. Litt mer feminint også. Ang munnsex-tråden "vår", så er det også bedre med langt hår når man suger. Da er det litt hår å ta tak i og styre meg med også.

Gjest Gurojenta

Midt i mellom. Det er praktisk med kort hår, men har nå valgt å ha halvlangt. Litt mer feminint også. Ang munnsex-tråden "vår", så er det også bedre med langt hår når man suger. Da er det litt hår å ta tak i og styre meg med også.

Men nå synes jeg egentlig du både kan fortelle meg din ordentlige alder og i det minste din hårfarge. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...