Gå til innhold

Er rødhårede villere i senga enn andre?

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87

arti at du dpør egentlig.. har hørt det samme. hadde selv en rødhåret kjæreste en gang, han var ganske vill i senga og likte å gjøre det overralt osv... men jeg tror ikke noe særlig på det.. hvorfor skulle de være noe anderledes...??

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

40

• Lillemus

8

• Babette

6

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

Gurojenta skrev (På 26.7.2007 den 11.14):

Midt i mellom. Det er praktisk med kort hår, men har nå valgt å ha halvlangt. Litt mer feminint også. Ang munnsex-tråden "vår", så er det også bedre med langt hår når man suger. Da er det litt hår å ta tak i og styre meg med også.

Halvlangt hår på jentene er fint, det liker jeg godt.

Joda, det er sant, fint å vikle henda inn i håret og styre litt:-)

Gjest Gurojenta
  mrxx skrev (På 26.7.2007 den 18.45):

Halvlangt hår på jentene er fint, det liker jeg godt.

Joda, det er sant, fint å vikle henda inn i håret og styre litt:-)

Ja, det er veldig godt! Og veldig opphissende når gutten gjør det!

Annonse

Gurojenta skrev (På 27.7.2007 den 5.06):

Så du skal bare ha meg til å dele, men ikke dele selv....

Hehe, det synes jeg er en god ide jeg da. Neida, jeg kan godt dele det meste av opplysninger jeg, men vet ikke hvor mye jeg skal legge ut her.

Men forøvrlig er jeg lys, hvis vi kan snakke om hårfarge i min alder.-)

Gjest Gurojenta
  mrxx skrev (På 27.7.2007 den 9.58):

Hehe, det synes jeg er en god ide jeg da. Neida, jeg kan godt dele det meste av opplysninger jeg, men vet ikke hvor mye jeg skal legge ut her.

Men forøvrlig er jeg lys, hvis vi kan snakke om hårfarge i min alder.-)

hehe, du har humor også gitt. Hvis du synes det var en så god ide, så skal jeg begynne å knipe igjen med opplysninger selv jeg. ;)

Forøvrig må jeg si at du virker som en ålreit mann da, synes vi ikke møttes under andre omstendigheter. ;)

Jeg tror myten bare gjelder kvinner. Og hvis den stemmer, kan det være fordi rødhårede kvinner prøver å leve opp til myten.

Har ikke inntrykk av at det er så mye fokus på hvordan menn er i senga. De kan jo ikke "bare ligge der". Og som oftest er det menn som setter ut rykter om hvordan kvinner er i senga, tror ikke det er like mye snakk om hvordan menn er.

Eller kanskje mannfolk generelt sett ER friere, mindre sjenert og mere oppfinnsomme i senga enn kvinner er?

Jeg har feid over noen rødhårede menn opp gjennom årene, men de har ikke skilt seg ut. Jeg synes allle menn er veldig gode elskere. Eller rettere sagt de har jeg prøvd.

Annonse

Gjest Gurojenta
  Babette skrev (På 27.7.2007 den 11.06):

Jeg tror myten bare gjelder kvinner. Og hvis den stemmer, kan det være fordi rødhårede kvinner prøver å leve opp til myten.

Har ikke inntrykk av at det er så mye fokus på hvordan menn er i senga. De kan jo ikke "bare ligge der". Og som oftest er det menn som setter ut rykter om hvordan kvinner er i senga, tror ikke det er like mye snakk om hvordan menn er.

Eller kanskje mannfolk generelt sett ER friere, mindre sjenert og mere oppfinnsomme i senga enn kvinner er?

Jeg har feid over noen rødhårede menn opp gjennom årene, men de har ikke skilt seg ut. Jeg synes allle menn er veldig gode elskere. Eller rettere sagt de har jeg prøvd.

Tror det er noe i det du skriver her ja. Desverre har ikke alle "mine menn" vært gode elskere, men de aller fleste har vært det. Og jeg tror nok det er mer akseptert at de slipper seg løs og tør litt mer. Men jentene skal jo være "søte og pene" og ikke gjøre noe galt.

Gurojenta skrev (På 27.7.2007 den 11.20):

Tror det er noe i det du skriver her ja. Desverre har ikke alle "mine menn" vært gode elskere, men de aller fleste har vært det. Og jeg tror nok det er mer akseptert at de slipper seg løs og tør litt mer. Men jentene skal jo være "søte og pene" og ikke gjøre noe galt.

Men jentene skal jo være "søte og pene" og ikke gjøre noe galt, skriver du.

Hvor har du det fra? Våre bestemødre lærte kanskje det, men det er da vel ingen som lever etter slike fordommer i dag, håper jeg? Menn elsker at kvinner tar initiativ, slipper seg løs, er dyriske og rå. Og jeg vil tro at de aller fleste av oss elsker det selv også.

Vi må ikke forvente at det er mannen som skal være oppfinnsom og kreativ, og så skal kvinnen bare følge ham, som i dansen.

Gjest Gurojenta
  Babette skrev (På 27.7.2007 den 11.27):

Men jentene skal jo være "søte og pene" og ikke gjøre noe galt, skriver du.

Hvor har du det fra? Våre bestemødre lærte kanskje det, men det er da vel ingen som lever etter slike fordommer i dag, håper jeg? Menn elsker at kvinner tar initiativ, slipper seg løs, er dyriske og rå. Og jeg vil tro at de aller fleste av oss elsker det selv også.

Vi må ikke forvente at det er mannen som skal være oppfinnsom og kreativ, og så skal kvinnen bare følge ham, som i dansen.

Jeg er selvsagt enig med deg i dette. Men jeg tenker jo mer at det fra gammelt av er en myte om at det var slik det skulle være. Kanskje også en forventning om at jenter skulle være sånn. Noen gutter tror fortsatt at jenter er sånn, men de blir veldig positivt overrasket når de da opplever at jenta tar initiativ og styrer litt de også.

Gurojenta skrev (På 27.7.2007 den 11.36):

Jeg er selvsagt enig med deg i dette. Men jeg tenker jo mer at det fra gammelt av er en myte om at det var slik det skulle være. Kanskje også en forventning om at jenter skulle være sånn. Noen gutter tror fortsatt at jenter er sånn, men de blir veldig positivt overrasket når de da opplever at jenta tar initiativ og styrer litt de også.

Det har nok skjedd en reaksjonær bølge i vår tid, dvs. at utviklingen går feil vei. Jeg opplever nemlig middelaldrende folk som generelt sett mere frigjort enn de yngste.

Selve parringsleken, dvs. alt dette tullet med oppvartning og antall dater før man kan kline og så nye dater før det "passer seg" å ha sex virker også veldig gammeldags - og amerikansk.

Det ser ut til at det eldgamle mønsteret med at gutten inviterer, spanderer og tar alle initiativ ser ut til å ha kommet på mote igjen, og som nevnt tror jeg grunnen er at vi har blitt så amerikanisert.

Og hvis dette markerte og gammeldagse kjønnsrollemønsteret også gjelder i senga, kan det nok være at fordommene fortsatt eksisterer.

Hehe. Jeg tror ikke jeg har vært på en eneste såkalt date i hele mitt liv.

Gjest Gurojenta
  Babette skrev (På 27.7.2007 den 11.47):

Det har nok skjedd en reaksjonær bølge i vår tid, dvs. at utviklingen går feil vei. Jeg opplever nemlig middelaldrende folk som generelt sett mere frigjort enn de yngste.

Selve parringsleken, dvs. alt dette tullet med oppvartning og antall dater før man kan kline og så nye dater før det "passer seg" å ha sex virker også veldig gammeldags - og amerikansk.

Det ser ut til at det eldgamle mønsteret med at gutten inviterer, spanderer og tar alle initiativ ser ut til å ha kommet på mote igjen, og som nevnt tror jeg grunnen er at vi har blitt så amerikanisert.

Og hvis dette markerte og gammeldagse kjønnsrollemønsteret også gjelder i senga, kan det nok være at fordommene fortsatt eksisterer.

De tradisjonelle datene er ikke så spennende heller, det blir ofte bare trykkende stemning synes jeg. Har vært på noen av dem uten særlig hell egentlig.

Babette skrev (På 27.7.2007 den 11.47):

Jeg har vært på noen dater og på samtlige betalte mannen på eget initiativ, selv om vi begge visste at det ikke kom til å bli noe mer. :o) Jeg liker at mannen er litt mann og oppvarter litt jeg, men jeg oppvarter da sannelig min kjære selv også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...