Gå til innhold

Er rødhårede villere i senga enn andre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

40

• Lillemus

8

• Babette

6

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

hehe, kanskje ikke. Du kjenner nok forumet her bedre enn meg så.

Dette forumet kjenner jeg svært godt etter å ha vært her siden 1998:-)

Skal svare på det andre innlegget ditt litt senere, skal ut en tur. I mellomtiden får du sitte å knipe litt, hehe

Annonse

Gjest Gurojenta

Du er tidlig oppe skjønner jeg:-) Har du ikke ferie ennå da?

Knipe ja? Har du holdt på siden i går? hehe, det er bra, godsakene skal trimmes vet du:-)

Rise and shine, er A-menneske jeg. :) Har ferie fra neste uke, fortsatt innom her noen dager til.

Skal innrømme at jeg har hatt noen knipse-pauser da, spesielt i natt når jeg sov...

Rise and shine, er A-menneske jeg. :) Har ferie fra neste uke, fortsatt innom her noen dager til.

Skal innrømme at jeg har hatt noen knipse-pauser da, spesielt i natt når jeg sov...

Knipse?...du mener knipe?...men..ehhh...mens du sov? Hadde du en erotisk drøm i natt?

Gjest Gurojenta

Åååå?...hehe, men fantasiene dine kan jeg få men ikke drømmene?...:-)

Hadde jeg vært mannen din hadde jeg ville ha hatt begge, i detalj:-)

Det skulle du fått også. Helt ærlig er det ikke så ofte jeg drømmer så spennende, men jeg har flere detaljerte fantasier på lager jeg tror du hadde likt meget godt.

Annonse

Det skulle du fått også. Helt ærlig er det ikke så ofte jeg drømmer så spennende, men jeg har flere detaljerte fantasier på lager jeg tror du hadde likt meget godt.

Ja, det er jeg helt sikker på:-)

Nå får jeg ta meg en dusj og kjøle ned kroppen litt, hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...