Gå til innhold

Er rødhårede villere i senga enn andre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

40

• Lillemus

8

• Babette

6

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gurojenta

Hmm, kanskje ikke. Jeg bare lurer på om de vil det innerst inne, men at det er endel sperrer som gjør at de ikke vil. Men vi tenner jo på forskjellige ting, så det er ikke sikkert heller.

Ja, det er vel egentlig et bra tegn at man tenner på veldig ulike ting, det finnes en type mennesker for alle. :-) Jeg får fortsette å leve mitt ville liv i hodet mitt og på egenhånd tror jeg. Kanskje jeg kan virke too much og at mannen derfor blir litt redd for meg..

Ja, det er vel egentlig et bra tegn at man tenner på veldig ulike ting, det finnes en type mennesker for alle. :-) Jeg får fortsette å leve mitt ville liv i hodet mitt og på egenhånd tror jeg. Kanskje jeg kan virke too much og at mannen derfor blir litt redd for meg..

Godt sagt, tenk om alle var like, det hadde vært svært kjedelig, det er jo det som er mye av spenningen, finne ut hva den andre liker og utforske det.

Jeg tror også at det er lurt å ligge litt lavt og heller dyrke mye av dette for deg selv. Du kan selvsagt ta det steg for steg og flytte grensene litt og litt.

Annonse

Gjest Gurojenta

Godt sagt, tenk om alle var like, det hadde vært svært kjedelig, det er jo det som er mye av spenningen, finne ut hva den andre liker og utforske det.

Jeg tror også at det er lurt å ligge litt lavt og heller dyrke mye av dette for deg selv. Du kan selvsagt ta det steg for steg og flytte grensene litt og litt.

Ja, jeg får gjøre det. Så lenge jeg får noen småstunder for meg selv innimellom, så kroppen min får "roet" seg litt, så går det jo forholdvis greit.

Ja, jeg får gjøre det. Så lenge jeg får noen småstunder for meg selv innimellom, så kroppen min får "roet" seg litt, så går det jo forholdvis greit.

Stunder alene vil du alltid få, det er bare å utnytte de gangene du har det, det kan være i dusjen, på toalettet, i bilen i skogen, osv. Mulighetene er mange:-)

Gjest Gurojenta

Stunder alene vil du alltid få, det er bare å utnytte de gangene du har det, det kan være i dusjen, på toalettet, i bilen i skogen, osv. Mulighetene er mange:-)

Ja, heldigvis. Har blitt gode til å utnytte dem også tror jeg. De gangene jeg er helt alene hjemme i huset er jo ekstra "stas" også, da kan jeg jo virkelig boltre meg fritt.

Ja, heldigvis. Har blitt gode til å utnytte dem også tror jeg. De gangene jeg er helt alene hjemme i huset er jo ekstra "stas" også, da kan jeg jo virkelig boltre meg fritt.

Da får du jo god tid og kan bruke den tiden du trenger, uten å være for redd for å bruke for lang tid, bli for høylydt eller bli fersket. Da kan man utfolde seg på en helt annen måte.

Gjest Gurojenta

Da får du jo god tid og kan bruke den tiden du trenger, uten å være for redd for å bruke for lang tid, bli for høylydt eller bli fersket. Da kan man utfolde seg på en helt annen måte.

Ja, det er sikkert og visst. Deilig å tenke på og glede seg litt til også.

Annonse

Ja, det er sikkert og visst. Kanskje jeg allerede skal begynne å lage meg noen forventninger til neste gang jeg skal være alene hjemme.

Det synes jeg du skal gjøre, masse du kan planlegge å fantasere om og jo mer du fantaserer jo mer kommer du på. Tankene skal også trimmes og holdes vedlike vet du, også på dette området:-)

Gjest Gurojenta

Det synes jeg du skal gjøre, masse du kan planlegge å fantasere om og jo mer du fantaserer jo mer kommer du på. Tankene skal også trimmes og holdes vedlike vet du, også på dette området:-)

Ikke noe problem, skal nok få det til. Kanskje du kan komme med noen gode forslag til meg forresten, du som er full av erfaring?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...