Gå til innhold

Spm. om å kåte en opp over nettet, og 3kant.

Anbefalte innlegg

Gjest sahlene

Det er en jeg bruker å ha "nettsex" med over irc, og det er kjempegøy..

Vi går på skole sammen, men har aldri prata, bare sett på hverandre.. d er skikkelig spennende, iallefall da man får sms meldinger fra hverandre da vi sitter ganske så nært i kantina eller nå!

Vi har bestemt oss for å møtes på hotell for å gjøre noe ut av fantasiene våre, og jeg gleder meg kjempemye!!

:) Har aldri vært med på noe så spennende..

Og om vi begge liker det, vil han ha med seg vennen sin på trekant..(meg og to gutter).

Det er jeg litt usikker på, men har litt lyst å prøve.

Er jo bare 17 år..

De to er 18 og 23..

Jeg kjenner ingen av dem, og klarer å ikke tenke på følelser.. Såpass godt skiller jeg sex og følelser..

Syntes dere jeg skal gjøre dette? eller er jeg for ung til å vite hva jeg vil, og kommer til å angre, slik som venninna mi sa?

Jeg syntes det bare er spennende, og gleder meg egentlig! Skal jo være 100% sikker før jeg gjør noe, og vi skal være helt 100% edrue..heh..

Skal møte han på nettet i dag og, men vet ikke helt hva jeg skal si for å gjøre han kåt..

Klarer det ellers bra..men finner ikke på så mye nytt..hehe..

Er det noen som har forslag eller noe til hva jeg kan si..??

Det hadde vært kjempesnillt! Og det er bra med nye ideer, så får jeg jo litt "inspirasjon"! hehe..

Vel..ville bare skrive dette såh..

hyggelig om noen orker å lese dette å svare..

Kos kos

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Skjønner at det kan pirre fantasien å ha sex med to eldre gutter samtidig, men tror at risikoen for at du kommer til å angre i ettertid er stor. Du kjenner ingen av guttene. Å treffes på nett er en ting, noe helt annet er å treffes i virkeligheten. Da er det litt vel vidløftig å planlegge trekant før vet hvem noen av guttene er og om du kan stole på dem.

Håper du holder fast på at du vil være 100 prosent sikker før du gjør noe.

Vær nå sikker før du har trekant med dem iallefall. Du risikerer å bli utnyttet. Dessuten.. en gutt på 18 og 23 vil garantert fortelle kompisene sine hva de har vært med på... og da risikerer du at hele skolen vet om dere før du får snudd deg...Noe å tenke på.

"eller er jeg for ung til å vite hva jeg vil, og kommer til å angre, slik som venninna mi sa?"

Lytt til venninnen din. Det er stor fare for at du bare blir utnyttet.

Sex er best sammen med en du føler noe for.

Det er noe som er individuelt. Noen liker (i en periode) å ha sex med "tilfeldige" folk.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...