Gå til innhold

hvordan skal jeg få sove?

Anbefalte innlegg

Gjest twin1
Skrevet

prøver å sove, men det nytter ikke, for mange tanker i hodet mitt. Skal passe på alle sammen, skal gjøre så mye, kan ikke sove da? Har lyst til å slå plenen, ser det rart ut hvis jeg gjør dette nå? Ingen naboer er hjemme, bor i "utkantsstrøk"! Orker ikke husarbeid, må uuuutttt!!!! Føler jeg blir kvalt, det er ingenting som skjer, tror jeg rømmer, drar laaaaaangt vekkkkkk!!!

Ok, jeg har sikkert mye energi som må ut, jeg skal gå på tur, springe, løpe, jeg skal fortelle min familie imorgen at jeg kommer til å reise laaaaangggtt og kjøre fort og mange mil, fordi jeg ikke greier å sitte her lenger. Må bare gjøre noe, det kan umulig være meningen at jeg ikke skal gjøre noe med all energien som jeg har fått!! Takk!

Skrevet

Jeg synes du skal kontakte legen din på mandag. Det virker som om du trenger hjelp til å vurdere situasjonen. Hvis du tenker deg om, så vet du at manglende søvn er et varseltegn du bør ta alvorlig.

Ta vare på deg selv som best du kan:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...