Anonyman17 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg er gutt på 17 år som nettopp kom hjem fra ferie i Spania. I løpet av denne turen har jeg drukket jevnlig hver dag i tre uker, kombinert både med snus og røyk. I tillegg har jeg uheldigvis hatt ubeskyttet sex i tillegg. Selve spørsmålet angår tilfelle av slapphet og nedsatt sexlyst og potens. Helt siden jeg kom hjem har allmennetilstanden vært nedsatt ved slapphet generelt. Jeg har vært hjemme i ca 2 uker nå og problemet har ikke gått over. Jeg er svært intressert om dette kan skyldes en type kjønnsykdom eller bakterie? Jeg har ikke hatt noe spesielle symptomer på noen kjønnsykdommer utenom slapphet og lite potens, i tillegg til en slags sur lukt av penis, noe som jeg finner svært uvanlig i mitt tilfelle. Finnes det ulike bakterier eller kjønnsykdommer som treffer slike symptomer eller kan det være høyt inntak av alkohol som er årsaken til dette? Jeg drikker til vanlig og har vært på slike turer før og kommet hjem uten noen som helst problemer, og jeg er seksuelt aktiv vanligvis. Jeg er svært skeptisk, og håper på et utfyllende svar. Mhv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281758-kj%C3%B8nnsykdom-eller-infeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.