musikeren Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Sagt som en ekte nordmann! Det er ikke mulig å drikke uten å drikke seg drita? Jeg synes vi skal ta den helt ut. All offentlig transport bør tørrlegges. Bil, buss, båt, fly, tbane, trikk. Full alkosjekk før ombordstigning. Videre, det bør forbys å drikke alkohol på resturanter. Drita fulle folk har ikke noe der å gjøre. Hva er det med nordmenn og forbud/påbud? Så snart noe lanseres, så hopper 50% på og klapper med nyreligiøs iver! Jævla snobbekuk. 0 Siter
musikeren Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Det er trangt og ubehagelig? Poenget til nick er at han synes det skal være lov å kose seg med alkohol til maten. Trenger du flere teskjeer? 0 Siter
Gjest Blåbærpiken Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Jævla snobbekuk. Hehe, det var et nytt ord gitt. Morsomt. 0 Siter
nick Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Poenget til nick er at han synes det skal være lov å kose seg med alkohol til maten. Trenger du flere teskjeer? Jeg innser nå at dine flyreiser begrenser seg til charterturer til syden, men det finnes faktisk andre måter å fly på. Snobbekuker som meg reiser på business eller first class med stol som kan konverteres til seng, og årgangsvin som tilbehør til mat servert på porselen (nei, ikke den porselentypen du kjenner til). Tenk litt på konsekvensene av et forbud. Charterturen din blir dyrere siden disse selskapene baserer mye av sin inntekt på salg. Det samme gjelder lavprisselskapene. Taxfree og alt salg av alkohol på flyplasser må stanses. Puber stenges. Resturantene blir alkofrie. Du går rett inn i KRF's drømmeverden, og det med begge øya åpne! 0 Siter
Gjest For eksempel? Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Poenget til nick er at han synes det skal være lov å kose seg med alkohol til maten. Trenger du flere teskjeer? Jeg hadde ikke lest tråden. Bare ditt innlegg som jeg svarte på. Bare kunne ikke dy meg:o) (Les hva du skrev..) Det var bare en replikkrespons på ordene du nærmest la i mitt svar. Fordi jeg har i minne en svett og trang flyopplevelse... Tar vel den, eller? 0 Siter
Sofline Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Takk, jeg tar to magumflasker! Er dere ikke klar over at vanlige serveringsregler gjelder om bord i fly? Er du drita, så skal du ikke serveres alkohol. Samme som på andre "uteplasser". Jeg hadde ikke regnet med at det var andre regler ombord i fly, men utfra de situasjonene man kan lese om i avisene noen ganger som innebærer en dårlig mix av en full person og et fly, er det jo ikke alltid det holder. Ikke at det er særlig vanskelig å bli servert på et utested selv om man er bedugget heller... Men fulle folk på fly langt mer farlig enn fulle folk på pub. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.