frosken Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Hvis dere skal gå fra hytte til hytte, slipper dere jo både sovepose, liggeunderlag og telt, så da burde det vel være rom for litt mat? Jeg ville tatt med litt ekstra. Definitivt nøtteblanding. Kanskje noen poser Real turmat? (Men det krever kokesaker). Jeg drikker ikke så mye varmt, det blir man jo bare tørst av. Jeg ville tatt med en halvliters lettmetallflaske og fylt den med vann fra bekker underveis. Poser med iste kan brukes hvis du ønsker smak på vannet. Jeg er mer usikker på boken. Lesing er ikke det jeg tenker mest på når jeg er i fjellet. Jeg er litt bekymret for værutsiktene, det er derfor jeg tror jeg bør ha tilgang til noe varmt underveis. Tenkte en bok kunne være god å ha om kveldene siden jeg har valgt å gå alene :-) 0 Siter
Atene Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er litt bekymret for værutsiktene, det er derfor jeg tror jeg bør ha tilgang til noe varmt underveis. Tenkte en bok kunne være god å ha om kveldene siden jeg har valgt å gå alene :-) Da ser jeg poenget med boken. Husk for all del myggmiddel. Jeg kommer nettopp fra fjellet, og det var ekstremt mye mygg iår. 0 Siter
frosken Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Da ser jeg poenget med boken. Husk for all del myggmiddel. Jeg kommer nettopp fra fjellet, og det var ekstremt mye mygg iår. Var det veldig vått også? Og hva slags myggmiddel synes du funker best? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har ikke noe forhold til paperback - jeg skal ha ordentlige bøker:-) Jeg har bare lest den første enda jeg, så jeg har de to siste bøkene til gode! Gleder meg!!! Egentlig enig med deg - men det koster mye mer skikkelige bøker, så innimellom kjøper jeg pocketbøker. Greit nok, men lesegleden er enda større med stive permer. Gled deg til de to siste! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har veid opp en passende mengde shampo... Shampo på fjelltur????? Pingle! En uke på fjellet skal være en uke uten hårvask :-D 0 Siter
Atene Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Var det veldig vått også? Og hva slags myggmiddel synes du funker best? Ganske vått, ja. Vi måtte gi opp en tur fordi det var for glatt og gjørmete (kombinert med veldig bratt). Jeg har ingen favoritter. Vi glemte for sikkerhets skyld myggmiddelet den første dagen... jeg tror aldri jeg har gått så fort før. 12 mygg i ett slag. Autan skal visst være bra forresten. 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Egentlig enig med deg - men det koster mye mer skikkelige bøker, så innimellom kjøper jeg pocketbøker. Greit nok, men lesegleden er enda større med stive permer. Gled deg til de to siste! Jeg har funnet ut at jeg ikke trenger å lese bøkene med én gang de kommer ut lenger, så jeg venter til prisene settes ned på vanlige bøker. Jeg har per i dag 56 bøker i hylla som jeg ikke har lest, så jeg blir ikke uten lesestoff i ventetiden, for å si det sånn;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har veid opp en passende mengde shampo... Kan du ikke bare shave av deg håret? Sikkert mange gram å spare der! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har funnet ut at jeg ikke trenger å lese bøkene med én gang de kommer ut lenger, så jeg venter til prisene settes ned på vanlige bøker. Jeg har per i dag 56 bøker i hylla som jeg ikke har lest, så jeg blir ikke uten lesestoff i ventetiden, for å si det sånn;-) Jeg ryddet i bokhylla mi i kveld, og fant en del uleste bøker, fra den gangen jeg var med i bokklubb oig stadig glemte å avbestille! Bl.a. et par av John le Carré, "Jadekatten" av Susanne Brøgger, "De gales hus" av Karin Fossum, "sirkusdirektørens datter" av Jostein Gaarder, "Kysset" av Kathrin Harrison, osv... Er noen av disse å anbefale? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Kan du ikke bare shave av deg håret? Sikkert mange gram å spare der! *LOL* 0 Siter
Gjest Blåbærpiken Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Tror jeg har langt mindre erfaring med sånnt enn deg, så råd er vel ikke det jeg skal gi.... Men jeg hadde jaggu ikke brydd meg om vekt for å få med meg nok sjokolade! :-) (Mitt navlebeskuende råd!) Vil bare ønske deg en kjempefin tur, håper du får det flott der oppe på viddene. 0 Siter
Gjest Blåbærpiken Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Kan du ikke bare shave av deg håret? Sikkert mange gram å spare der! 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Jeg ryddet i bokhylla mi i kveld, og fant en del uleste bøker, fra den gangen jeg var med i bokklubb oig stadig glemte å avbestille! Bl.a. et par av John le Carré, "Jadekatten" av Susanne Brøgger, "De gales hus" av Karin Fossum, "sirkusdirektørens datter" av Jostein Gaarder, "Kysset" av Kathrin Harrison, osv... Er noen av disse å anbefale? Av disse har jeg bare lest "De gales hus" av Karin Fossum. Jeg likte den veldig godt, forteller om et psykiatrisk tilfelle sett fra pasientens side... 0 Siter
frosken Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Tror jeg har langt mindre erfaring med sånnt enn deg, så råd er vel ikke det jeg skal gi.... Men jeg hadde jaggu ikke brydd meg om vekt for å få med meg nok sjokolade! :-) (Mitt navlebeskuende råd!) Vil bare ønske deg en kjempefin tur, håper du får det flott der oppe på viddene. Takk skal du ha :-) 0 Siter
frosken Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Kan du ikke bare shave av deg håret? Sikkert mange gram å spare der! Trenger mer konstruktive råd enn det. Skal tross alt bare være i ødemarken i 10 dager... 0 Siter
frosken Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Jeg ryddet i bokhylla mi i kveld, og fant en del uleste bøker, fra den gangen jeg var med i bokklubb oig stadig glemte å avbestille! Bl.a. et par av John le Carré, "Jadekatten" av Susanne Brøgger, "De gales hus" av Karin Fossum, "sirkusdirektørens datter" av Jostein Gaarder, "Kysset" av Kathrin Harrison, osv... Er noen av disse å anbefale? "De gales hus" er verd å lese :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Av disse har jeg bare lest "De gales hus" av Karin Fossum. Jeg likte den veldig godt, forteller om et psykiatrisk tilfelle sett fra pasientens side... OK, da skal jeg ta den opp til vurdering! Begynte nylig på "Siderhusreglene" av John Irwing. Den leste jeg 1/3 av for 17 år siden, men gadd ikke mer. Tenkte jeg skulle se om jeg hadde endret meg... Foreløpig er den ikke så veldig fengende :-( 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 "De gales hus" er verd å lese :-) Det sier "Bookworm" også - så da skal jeg sette den på lese-lista mi :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har ingen erfaring, men tenk på alle kaloriene du forbrenner da. Jeg hadde ikke tatt med mye mat nei, kanskje noen rett i koppenpakker. God tur ) 0 Siter
frosken Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Jeg har ingen erfaring, men tenk på alle kaloriene du forbrenner da. Jeg hadde ikke tatt med mye mat nei, kanskje noen rett i koppenpakker. God tur ) Hvorfor skal jeg tenke på alle kaloriene som forbrennes? Sekken blir vel ikke lettere av det...*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.