Mary Poppins Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Jeg og noen venninner har planer om å dra til kroatia i slutten av august/begynnelsen av september. Driver å søker litt på diverse reisebyråder nå, men er det kun apollo som har turer til Dubrovnik? Vi er ute etter å kunne sole oss, kunne shoppe, og kunne dra på en bytur på kveldene og derfor tror jeg at Dubrovnik vil passe oss fint. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Drit i pakketur. Ta Norwegian enten til Split eller Dubrovnik, selvfølgelig Dubrovnik hvis det er ditt dere vil. Bestill hotellrom på nett eller en leilighet som alle jentene kan bo i, det er billig og enkelt. Husk at Dubrovnik er ganske dyrt, det er "egne turistpriser der" på drikke, mat og sikkert overnatting også :-). 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 Drit i pakketur. Ta Norwegian enten til Split eller Dubrovnik, selvfølgelig Dubrovnik hvis det er ditt dere vil. Bestill hotellrom på nett eller en leilighet som alle jentene kan bo i, det er billig og enkelt. Husk at Dubrovnik er ganske dyrt, det er "egne turistpriser der" på drikke, mat og sikkert overnatting også :-). Ja hadde det vært opp til meg så hadde vi gjort det sånn, men to av venninnene jeg skal sammen med har satt en maks pris på 4000kr (maks maks er 4500kr) for fly+hotell så da må vi andre egentlig føye oss etter det (litt kjipt men). Det blir vel dyrere enn som så dersom man ikke bestiller pakkereiser? Egentlig er vi åpne for alle reisemål (bortsett fra Tyrkia og Bulgaria), men det er viktig at man både kan sole seg, shoppe, og dra på byen. Dersom noen har andre forslag til hvor vi bør dra så kom gjerne med de :-) 0 Siter
flowy Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Ja hadde det vært opp til meg så hadde vi gjort det sånn, men to av venninnene jeg skal sammen med har satt en maks pris på 4000kr (maks maks er 4500kr) for fly+hotell så da må vi andre egentlig føye oss etter det (litt kjipt men). Det blir vel dyrere enn som så dersom man ikke bestiller pakkereiser? Egentlig er vi åpne for alle reisemål (bortsett fra Tyrkia og Bulgaria), men det er viktig at man både kan sole seg, shoppe, og dra på byen. Dersom noen har andre forslag til hvor vi bør dra så kom gjerne med de :-) Det behøver ikke være så dyrt. Vi dro to stykker til Dubrovnik med Norwegian i fjor og betalte 5000 kr for to for fly og leid leilighet. Men Dubrovnik er ingen shoppingby. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 Det behøver ikke være så dyrt. Vi dro to stykker til Dubrovnik med Norwegian i fjor og betalte 5000 kr for to for fly og leid leilighet. Men Dubrovnik er ingen shoppingby. er det ikke?? hmm.. mener å ha hørt det jeg. Hmm da må vi kanskje revurdere reisemål. Er det andre steder i Kroatia som er mer shoppingby? 0 Siter
flowy Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 er det ikke?? hmm.. mener å ha hørt det jeg. Hmm da må vi kanskje revurdere reisemål. Er det andre steder i Kroatia som er mer shoppingby? Det spørs jo selvfølgelig hva dere er ute etter, men i Dubrovnik er det mest ferieting. T-skjorter med trykk, hula-hula skjørt osv. Det finnes et par greie klesbutikker og et par greie parfymerier. Jeg fant i hvert fall ingen ting. Jeg tror ikke Kroatia er landet med de store shoppingopplevelsene. Jeg har vært i Dubrovnik, Split og Hvar. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 Det spørs jo selvfølgelig hva dere er ute etter, men i Dubrovnik er det mest ferieting. T-skjorter med trykk, hula-hula skjørt osv. Det finnes et par greie klesbutikker og et par greie parfymerier. Jeg fant i hvert fall ingen ting. Jeg tror ikke Kroatia er landet med de store shoppingopplevelsene. Jeg har vært i Dubrovnik, Split og Hvar. Hmm nei hula hula skjørt er definitivt ikke det vi er ute etter;) Da tror jeg kanskje Kroatia ikke er stedet for oss.. Da får vi prøve finne på noe annet.... 0 Siter
flowy Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Hmm nei hula hula skjørt er definitivt ikke det vi er ute etter;) Da tror jeg kanskje Kroatia ikke er stedet for oss.. Da får vi prøve finne på noe annet.... Hva med å ta Sterling til Barcelona? De har veldig billige turer i august og september nå. Der er det både shopping til den store gullmedalje og strand. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Det spørs jo selvfølgelig hva dere er ute etter, men i Dubrovnik er det mest ferieting. T-skjorter med trykk, hula-hula skjørt osv. Det finnes et par greie klesbutikker og et par greie parfymerier. Jeg fant i hvert fall ingen ting. Jeg tror ikke Kroatia er landet med de store shoppingopplevelsene. Jeg har vært i Dubrovnik, Split og Hvar. Hvilket sted vil du anbefale til et par i 20- og 30 årene som vil sole seg, få med seg litt severdigheter, og bare nyte ferien? Er ikke noen partyløver. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Ja hadde det vært opp til meg så hadde vi gjort det sånn, men to av venninnene jeg skal sammen med har satt en maks pris på 4000kr (maks maks er 4500kr) for fly+hotell så da må vi andre egentlig føye oss etter det (litt kjipt men). Det blir vel dyrere enn som så dersom man ikke bestiller pakkereiser? Egentlig er vi åpne for alle reisemål (bortsett fra Tyrkia og Bulgaria), men det er viktig at man både kan sole seg, shoppe, og dra på byen. Dersom noen har andre forslag til hvor vi bør dra så kom gjerne med de :-) Min erfaring er at pakkereiser kan være dyrere enn å bestille fly og hotell hver for seg. Jeg og samboeren var på en ferie i fjor som vi (eh.. han) sjekket ut både med pakke og ikke-pakke. Med ikke-pakke fikk vi samme hotell og fly i fire netter til samme pris som pakke med kun tre overnattinger. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Hmm nei hula hula skjørt er definitivt ikke det vi er ute etter;) Da tror jeg kanskje Kroatia ikke er stedet for oss.. Da får vi prøve finne på noe annet.... Som flowy sier er Barcelona et godt alternativ. Jeg har ikke vært der før, men har en venninne som har vært der og sier det er saken hvis du vil ha både strand, byliv og shopping. 0 Siter
flowy Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Hvilket sted vil du anbefale til et par i 20- og 30 årene som vil sole seg, få med seg litt severdigheter, og bare nyte ferien? Er ikke noen partyløver. Hvis du mener i Kroatia, så er både Dubrovnik og Hvar kjempefine steder til akkurat det. Jeg var der med kjæresten i fjor og da var jeg 25. Helt topp! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 Det spørs jo selvfølgelig hva dere er ute etter, men i Dubrovnik er det mest ferieting. T-skjorter med trykk, hula-hula skjørt osv. Det finnes et par greie klesbutikker og et par greie parfymerier. Jeg fant i hvert fall ingen ting. Jeg tror ikke Kroatia er landet med de store shoppingopplevelsene. Jeg har vært i Dubrovnik, Split og Hvar. Hvor i Kroatia vil du si det er mest byliv? Og hvordan er prisene i kroatia? 0 Siter
flowy Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Hvor i Kroatia vil du si det er mest byliv? Og hvordan er prisene i kroatia? Jeg vil kanskje si Split. En fin kombinasjon er shopping i Split og så noen dager på Hvar. På Hvar er det endel uteliv også. Men det er ikke London shopping i Split altså. Det er VELDIG billig i Kroatia. 40-50 kr for en liter vin på restaurant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.