Gå til innhold

Flere som har extensions?

Anbefalte innlegg

Gjest hårnulte
Skrevet

Hvordan behandler dere dem?

Har hatt mine i ca 3 uker nå, og til min store forargelse begynner de å bli slitne! Jeg har behandlet dem etter alle kunstens regler; brukt extensionsbørste, ikke brukt balsam i hodebunnen, ikke brukt kam, sovet med flette om natta osv.

Likevel mister jeg et drøss med hår. Frisøren sa det skulle holde i 6 måneder, men det går jo ikke an, jeg har allerede mistet en fjerdedel føles det ut som. Det er remser festet med lim. Var steindyrt forresten.

En annen ting som er veldig irriterende er at det håret som ble satt på meg (farget kineisk hår) var veldig slitt i utgangspunktet. Det var langt og med flisete tupper. Det verste tok jo selvsagt frisøren og klippet av, men poenget var jo at jeg ønsket meg lengde OG fylde, så han fikk ikke ta alt. Det håret som ikke er mitt virker veldig skadet. Burde jeg klage kanskje?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har ikke hatt extensions så sånn sett kan jeg ikke hjelpe deg. Men ville bare si at du taper jo ingenting på å klage. Jeg synes det høres rart ut at du fikk på såpass slitt hår, det er vel ikke helt vanlig. Hor mye betalte du forresten?

Gjest hårnulte
Skrevet

Jeg har ikke hatt extensions så sånn sett kan jeg ikke hjelpe deg. Men ville bare si at du taper jo ingenting på å klage. Jeg synes det høres rart ut at du fikk på såpass slitt hår, det er vel ikke helt vanlig. Hor mye betalte du forresten?

Betalte 2700 kroner. Hadde ikke forventet at håret skulle være så slitt nei...Nå ser det jo bare ut som jeg har spart og spart og spart til langt hår og aldri klipt meg i det hele tatt:(

Gjest Mitt ser veldig ekte ut
Skrevet

Jeg har extensions som jeg har hatt på en måneds tid. Dette er også ekte hår og er sveiset på. Jeg ville ikke ha fylde, men bare lengde og endte med å sette på 40 remser. Jeg har mistet enkelthår, men ikke mye.

Alikavel synes jeg håret virker "tynnere" og at det å få det pent ikke er like lett nå som i førsten.

Men det er kanskje ikke rart for jeg har jo vasket det en mengde ganger etc. så det er vel ikke annet å forvente at en må til med litt styling.

Jeg vasker håret med frisørshampoo, og bruker frisørbalsam på mitt hår. Det nederste av extensionen bruker jeg "vanlig" balsam, føler at håret blir penere av denne balsamen.

Det er vanlig at en mister enkelthår, men selve påsettet skal ikke falle av etter kort tid. Da er det sveiset for dårlig og du kan helt klart gå tilbake og få dette fikset på. (nye satt på)

Det er viktig at håret er helt nyvasket når ext.skal settes på og håret skal ikke være behandlet med balsam eller andre midler. Håret skal være godt tørt etter hårvask.

Det at det er slitt i tuppene er helt enkelt fordi det er slitt i tuppene, samt at disse hårene har vært syrebehandlet en mengde ganger for så å bli farget. Å bruke en "tung" balsam får iallefall mitt hår til å se penere ut. Du kan bestille lengre hår, det er dyrere, og heller klippe en god del mer av de slitte tuppene.

Gå tilbake til frisør og fortell om alle rendene som har fallet av, de vil sikkert sette på nye.

Husk at du ikke drar i håret når det er vått, ikke gre i det og ikke sett i stramme stikker. Ta det av styling og stelling når det er blitt tørt.

Jeg ligger med håret løst og det er ikke vært noe problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...