Gjest Krisehjelp Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Har alltid spist mye godteri og drukket mye lettbrus og har aldri hatt problemer med huden før, inntil nå. Plutselig har det poppa fram masse småkviser i hele ansiktet. Særlig i pannen og på høyre kinn er det ille. De er ikke så store, men desto flere. Normalt når jeg har fått småkviser har de blitt borte etter en stund, men nå har jeg hatt dem i mange måneder og det blir bare flere og flere. De eldste blir ikke borte. Hjelp! Må innrømme at jeg aldri har brukt noe særlig hudpleieprodukter, dette fordi jeg aldri har trengt det og delvis fordi jeg ikke har helt troen på slikt. Men nå må jeg gjøre et eller annet. Huden min ser ikke ut! Noen gode forslag bortsett fra å spise sunt og drikke masse vann for det skjer ikke uansett. Har ikke masse penger til hudpleie osv. og bruker ikke produkter testet på dyr. Håper noen kan hjelpe meg. Ps. Har brukt noen produkter fra Nivea uten stort hell. Young skin tror jeg de het. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Det kommer jo av det du putter i deg. Utvilsomt. Om min kjære spiser mye dritt en periode får han kviser på hodet (høyt hårfeste). Spiser han sunt er huden der helt fin. 0 Siter
Gjest Krisehjelp Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Det kommer jo av det du putter i deg. Utvilsomt. Om min kjære spiser mye dritt en periode får han kviser på hodet (høyt hårfeste). Spiser han sunt er huden der helt fin. Fant denne linken idag og måtte bare sende den til deg: http://www.dagbladet.no/dinside/2005/02/21/424060.html Ser ikke ut som det har noe med det du spiser å gjøre likevel. Syns også dette virket rart da du sa det i og med at jeg alldri har hatt problemer med huden før og jeg stort sett spiser det samme som jeg alltid har gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.