Gå til innhold

Anbefalte innlegg

idag etter at jeg hadde onanert, så begynte det å svi ganske mye. Og jeg gikk på badet for å stelle meg litt, og fant ut at de indre kjønnsleppene mine (bak åpningen) var helt røde og skikkelig hovne. Jeg ble rent redd, hva kan det være? Jeg var ikke unormalt hardhent. Og det har aldri skjedd før. Nå er det helt ekkelt å gå til og med. Fint om du svarer!

Jeg er 20 år forresten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28188-hovne-kj%C3%B8nnslepper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På samme måte som penis fylles med blod under stimulasjon fylles også kvinnens tilsvarende organ (de indre kjønnslepper) med blod og svulmer opp.

Ja, jeg er klar over dette..

men det jeg beskrev var noe annet, som varte helt til kvelden. De ble så hovne og harde, som om de var væskefyllte og skulle sprenges. De vokste sikkert 3x vanlig størrelse. Først kun den bakerste delen av de indre leppene, og så senere flytta hevelsen seg litt fram i den ene indre leppa.

Gikk gradvis over, men kan garantere at det ikke var pga opphisselse. ;)

men takk for svar allikevel.

Det gikk iallefall over.

Er bare litt synd, for nå er jeg blitt litt redd for å kose igjen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...