Gå til innhold

Forelska, eller bare rosa skyer?

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg svever om dagen :)

Jeg spør dere, for vet ikke helt hva det er som skjer med meg. Kan jeg være forelsket eller er det bare jeg som lurer meg selv fodi jeg er betatt?

Historien går som følger:

jeg var på vorspiel hos en venninne, og dit kom det en kar, Lasse. Vi snakket en del sammen på verandaen siden bare det var vi som festrøyker. Trodde han hadde kjæreste, så tenkte ikke mer enn at han var søt, hyggelig og en morsom fyr.

Så dro vi på hyttetur, Lasse var egentlig med en annen kamerat, siden vi ikke kjente Lasse så godt. Vi var tre jenter og tre gutter. Lasse og jeg fant tonen ganske raskt og skravlet i evigheter. Jeg sov sammen med han og prata til morningen. Ikke noe sex, bare litt kos. Det samme skjedde natta etter.

Så dro vi (samme vennegjengen) på heisatur til Sverige, der delte vi hotellrom og da skjedde det lit mer. Etter Sverigieturen har vi sendt hverandre mange meldinger daglig, med "savner deg" innhold osv. Kjærestemeldinger nesten.

Så dro han til utlandet i 3 uker, og vi fortsatte med å ringe hverandre og sende meldinger. Jeg har savna han utrolig mye, og får sommerfugler og helt skjelven bare jeg tenker på han. Smiler bredt hver gang jeg får melding. Han skriver det samme til meg.

Etter hytteturen var jeg helt kvalm, og orket ikke mat. Hadde et ubehag som også var behagelig i kroppen hele tiden. Følte meg netsen dårlig, helt til venninna mi sa at jeg sikkert var forelsket. jeg har ikke vært forelsket på 6 år, så husker rett og slett ikke hvordan det føles.

Høres dette helt merkelig ut? Har ikke vært på sjekkern på altfor lenge, så lurer litt på om jeg kommer til å trå i salaten, eller om dette kan bli noe. Føler alt går veldig fort.

Jeg skal møte han i morgen, og er helt kvalm av spenning. Har jo bare sett gutten 3 ganger i hele mitt liv, derav to helger. Så hvordan går det an å bli så opphengt i en perosn man egentlig ikke kjenner? Vi kan snakke i det uendelige, og har samme humor. Kan dette kalles forelskelse? Hva bør jeg se opp for? Jeg føler litt at forelskelsen blender meg. hvis det er det det er da..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/281902-forelska-eller-bare-rosa-skyer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tristesse1365381107

Selvsagt er du forelsket. Det er vondt og det er godt. Noen ganger sier det bare "klikk". Kjemien stemmer. Selv om du føler ting går fort, så la det gjøre det. Ikke lur på om det kan bli noe mere enda. Nyt forelskelsen, og se om den varer. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...