Gjest inle Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hei. Jeg er en kvinne på 58 år som ble opereret for 9 år siden . De fjernet livmoren og begge eggstokkene. Fikk beskjed av legen at jeg ikke trengte videre behandling. Har vært helt fin i alle år. Nå har jeg fått veldig vondt i høyre fot og lår. Det virker som om det er noe som trykker bak i enden. Legen mente at det ikke var isijas. Fikk tabletter som jeg skal ta en for dagen i 20 dager,da legen min mente det var en bestennelse. Har ikke hjulpet i det hele tatt. Er begynt å reagere at jeg må ofte på toalettet i forbineldelse med vannlatning. Har store broblemer om morgenen med å komme meg ut av sengen. Jeg "tror" ikke det er noe galt- men kan det være noe med lymfene - tror ikke legen fjernet de da jeg ble operert. Hilsen Inger 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281915-vondt-i-l%C3%A5ret-og-m%C3%A5-ofte-g%C3%A5-p%C3%A5-toalettet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.