Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 år å nygift, har nå tatt 4 tester og alle viser at jeg er blitt gravid. Ringte legen i dag å fikk time i beg av september. Er usikker på når jeg kunne blitt gravid men mener jeg hadde sist mens mellom den 20-26 juni. Spiller det noen rolle om jeg er over 13 uker på vei på første kontroll? Jeg har det så langt langt bra i svangerskapet, men bekymrer meg litt over at jeg jobber som nattevakt på et omsorgsenter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/281932-posetiv-graviditetstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest suzukixx

Jeg hadde sist mens 5. juni, skal ikke på svangerskapstest før 22. august, det ble så sent pga legen min er på ferie til da, men var hos legen for noen dager siden pga jeg har hatt litt blødning, men han mente alt var normalt siden jeg ikke hadde smerter og blødningen har gitt seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...