Gjest tube Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Hvis jeg skriver meldinger/ringer til en i sverige(vedkommende er svensk og har svensk nummer),må den personen betale for det da?eller går det som vanlig bare litt dyrere?? 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Når personen du sender eller ringer til i Sverige har svensk abonnement, så må ikke mottaker betale noe ekstra for å motta fra deg. Men for deg som sender, er det dyrere enn meldinger/telefoner i Norge. 0 Siter
Gjest tube Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Når personen du sender eller ringer til i Sverige har svensk abonnement, så må ikke mottaker betale noe ekstra for å motta fra deg. Men for deg som sender, er det dyrere enn meldinger/telefoner i Norge. ok:) takk så mye for svar! mvh 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Om du har chess eller tele2-abonnement tror jeg du betaler det samme som du gjør om du ringer/melder til noen i Norge. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Om du har chess eller tele2-abonnement tror jeg du betaler det samme som du gjør om du ringer/melder til noen i Norge. Definitivt ikke med Chess nei. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Definitivt ikke med Chess nei. Ok, da husket jeg feil. Tele2 har det i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.