Gå til innhold

Merkelig, kraftig smerte i hodet

Anbefalte innlegg

Det skjer av og til: Hvis jeg vrir på hodet, får jeg en plutselig og svært kraftig smerte på bak/toppen av hodet på høyre side (omtrende nede til høyre for der menn får "måne").

Smerten er meget kraftig og virker som sitter på utsiden av hodet. Her om dagen var den så kraftig at jeg måtte ta 2 min før jeg gjorde noe som helst. Jeg bare satt der og ventet på at det skulle gå over.

Det er akkurat som om noe ryker el når jeg vender på hodet. Det pussige er at det skjer relativt sjelden, men har det skjedd en gang, kan det gjerne komme noen mindre tilsv episoder kort på...

Noen som har peil????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282049-merkelig-kraftig-smerte-i-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...