Gå til innhold

Endret menslengde, årsak til at jeg ikke blir gravid ?

Anbefalte innlegg

Gjest lillesnuppi

Hei igjen Ved neste mens skal vi ha 3. ivf forsøk og min mens starter nå med litt brunaktig utflod i 3-4 dager og så kommer det rødt i 3-4 dager. Skal jeg ringe inn ønsket behandling til ivf klinikken ved 1. dag av den brunaktige utfloden eller når den røde starter ? Når starter den egentlige mensen ? Jeg er 40 år og samboeren min er 37 år.

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at

spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir

selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon

for liknende spørsmål.

Jeg kan ikke helt skjønne at Mette Moen syns dette er et irrelevant spørsmål på et forum for de som ønsker å bli gravide..., kanskje hun syns det er for innlysende eller lett å finne svar på selv på internet?

Ikke vet jeg, og ikke er jeg HELT sikker på om jeg kan gi deg et svar å bli klok på.. Det står ofte at mensen skal regnes fra første dag med blødning. Dager med spotting/farget utflod skal ikke regnes med. Tror kanskje det står noe om dette på www.pernille.info du kan jo lese litt der...

Jeg kan ikke helt skjønne at Mette Moen syns dette er et irrelevant spørsmål på et forum for de som ønsker å bli gravide..., kanskje hun syns det er for innlysende eller lett å finne svar på selv på internet?

Ikke vet jeg, og ikke er jeg HELT sikker på om jeg kan gi deg et svar å bli klok på.. Det står ofte at mensen skal regnes fra første dag med blødning. Dager med spotting/farget utflod skal ikke regnes med. Tror kanskje det står noe om dette på www.pernille.info du kan jo lese litt der...

Nå skjønner jeg hvorfor Mette Moen syntes det var irrelevant... Hun hadde jo allerede svart på det under her...!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...