Gå til innhold

Piiinlig! (Om facebook.)

Gjest selvsagt uten nick nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søkte på en ex en dag, og nå skulle jeg kikke igjen. Ja, jeg vet "hvorfor?". Så kommer det opp at search is currently unavailible, men ikke når jeg søker på andre navn! Hva betyr det? Har han sett at jeg er på facebook og rett og slett blokka meg? Kan han ha sett at jeg kikket på siden hans? Jeg føler meg så dum!

Skrevet

Ingen kan se hvem som har vært på sin egen side, men jeg vet ikke hvordan det ser ut om noen har blokka deg. Tror vel bare det er en slags feil som har oppstått. Finn profilen til noen han har i vennelista, og se om du finner ham der. I så fall er du ikke blokkert.

Skrevet

Ingen kan se hvem som har vært på sin egen side, men jeg vet ikke hvordan det ser ut om noen har blokka deg. Tror vel bare det er en slags feil som har oppstått. Finn profilen til noen han har i vennelista, og se om du finner ham der. I så fall er du ikke blokkert.

Det kommer kun feilmelding når jeg søker på det navnet, og jeg kommer ikke på noen navn han har på lista si.

Så da har han kanskje søkt og sett at jeg var på facebook, og så blokkert meg. Så dum følelse.

Skrevet

Det kommer kun feilmelding når jeg søker på det navnet, og jeg kommer ikke på noen navn han har på lista si.

Så da har han kanskje søkt og sett at jeg var på facebook, og så blokkert meg. Så dum følelse.

Du får prøve på igjen i morra, det har vært mye krøll på Facebook den siste tida.

Skrevet

En annen ting du kan gjøre - opprett en ny bruker med fiktivt navn, og søk via den. Jeg har en slik alias-konto, opprettet den helt i begynnelsen før jeg turte bruke mitt eget navn.

Et alias vil ikke være blokkert, med mindre han har innstilt det slik at kun eksisterende venner kan søke på hans navn. Det er nemlig også en mulighet, uten at han har blokkert deg spesifikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...